شورای شهرصفحه اصلی

نرخ بهای خدمات در تهران سال آینده ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش می یابد

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: نرخ بهای خدمات شهرداری تهران برای سال آینده ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش می یابد.

به گزارش شوراآنلاین، محمد آخوندی  در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران گفت: بر اساس قانون درآمد پایدار شهرداری‌ها عناوین بهای خدمات برای سال جاری تغییراتی داشت که پیشتر در صحن شورا بررسی و به تصویب رسید.

وی ادامه داد: چیزی که امروز مورد بررسی شورا قرار گرفت بهای خدمات و عوارض در حوزه‌های مختلف برای سال آینده بود که از امروز آغاز شد لذا عوارض ۲ حوزه خدمات شهری و حمل و نقل بررسی و به تصویب رسید.

به گفته اخوندی، شهرداری در حوزه‌های مختلف لوایحی را ارائه کرده که در کمیسیون‌های مشترک این موضوعات مورد بررسی قرار می‌گیرد اما در مورد عوارض قبور موضوعی هنوز در کمیسیون مشترک بررسی نشده البته ممکن است به شورا ارائه شده باشد و در نوبت بررسی باشد اما آنچه که در خبرها عنوان شده مورد تأیید شورا نخواهد بود. خدماتی که در آرامستان‌ها ارائه می‌شود چیز جدیدی به آن اضافه نشده و بهای خدماتی وجود دارد که به صورت سالیانه افزایشی را خواهد داشت.

وی اضافه کرد:  در جلسه امروز نرخ عوارض ورود به طرح ترافیک پیشنهاد شهرداری ۲۵ درصد بود که نهایتا شورا با ۲۰ درصد موافقت کرد همچنین در سایر حوزه‌ها نیز افزایش‌ها بین ۲۰ تا ۲۵ درصد بود در حالیکه طبق قانون افزایش مطابق نرخ تورم سالیانه بوده اما شورا با نگاه مردم محوری افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصد را مد نظر قرار داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا