شورای شهرصفحه اصلی

چمران: در سال ۸۸ و ۸۹ بیش از هزار دستگاه اتوبوس وارد شهر کردیم

به گزارش شوراآنلاین، مهدی چمران در یکصد و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تبلیغ امروز شورا و شهرداری، کار، کار و کار است، اظهار کرد: به همین دلیل گفتیم که باید منابع خط ۶ مترو تأمین شود تا به پایان برسد چراکه اگر اینگونه نباشد در سال آینده باید با هزینه بیشتری این کار را انجام دهیم.

مهدی چمران تأکید کرد: باید کار و تصمیم گیری به موقع را در دستور کار قرار دهیم؛ امیدواریم همه ما کارهای خود را درست و به موقع تشخیص و انجام دهیم.

وی با بیان اینکه نتیجه کارهای مثل مدیریت آلودگی هوا که به موقع انجام نشده را امروز می بینیم، گفت: شورا اجرایی نیست و برنامه ریزی می کند اما در آن دوران کاری شد که کارستان بود. ما وقتی به شورا آمدیم طول خطوط مترو به ۴۰ کیلومتر نرسیده بود و تنها بخشی از خط یک و چهار انجام شده بود.

وی ادامه داد: ما در سال ۸۸ و ۸۹ بیش از هزار دستگاه اتوبوس به شهر وارد کردیم و در آن زمان با رئیس جمهور ملاقات داشتیم و بر همان اساس اتوبوس ها وارد تهران شد. هم اکنون نیز فعال هستند البته فرسوده شده و باید از رده خارج شوند. در چند سال قبل این روند متوقف شد و با طی کردن شیب نزولی در سال های گذشته به کمترین نقطه رسید اما در سال ۱۴۰۱ کمی وضعیت در حال بهتر شدن است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما و جامعه شاهد هستیم و منتی بر سر کسی نمی گذاریم و حتی معتقدیم وظیفه خود را کم انجام دادیم و ارزش مردم ما بسیار بیشتر از این کار اندک است؛ امیدواریم این توان را داشته باشیم که در سالهای آینده در شورا بتوانیم به عنوان خدمتگرار واقعی، کار خود را انجام دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا