مدیریت شهری

در شهرداری منطقه۶ صورت گرفت؛ محک آمادگی منطقه شش برای مدیریت بارش های زمستانی

مانور برف روبی و نمایش آمادگی نیروهای انسانی و تجهیزات برف روبی برای خدمت رسانی بهینه در فصل زمستان در منطقه ۶ برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶؛ رضا محمدی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: به منظور آمادگی برای بارش های زمستان، مانور برف روبی با حضور جمعی از مدیران ارشد شهری، پلیس راهور و آتش نشانی در شهرک والفجر این منطقه برگزار شد.

شهردار  منطقه ۶گفت: این مانور به منظور محک و  آمادگی برای مدیریت بارندگی ها و پیشگیری از بروز آبگرفتگی های احتمالی برگزار شد تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای خدمات رسانی بهینه به شهروندان در مواقع بارش برف به نمایش گذاشته شد.

وی در تشریح جزئیات این مانور اظهار کرد: در این مانور آمادگی نیروی انسانی با تجهیزات انفرادی به تعداد ۳۰۰ نفر، ۱۰ دستگاه خودروی نمک پاش مکانیزه، ۲ دستگاه کامیون با تیغه برف روب، ۷ دستگاه بابکت، ۲ دستگاه لودر، ۲ دستگاه جرثقیل و ۲۴ دستگاه کامیون، ۱۵ دستگاه ماشین شهربان، حریم بان و معبربان، ۶ دستگاه ماشین ۱۳۷ و دیگر امکانات حوزه خدمات شهری این منطقه برای مقابله با بارش های زمستانی به نمایش گذاشته شد.

محمدی در پایان اذعان داشت: با هدف تسهیل در فرایند برف روبی، کیسه های شن و نمک به تعداد کافی در مجاورت معابر اصلی و فرعی و پل های فلزی عابرپیاده منطقه ۶ جانمایی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا