اجتماعی و فرهنگی

رود دره فرحزاد به سرانه گردشگری تهران اضافه می شود

پنجمین جشنواره خرمالوی کن در بوستان جوانمردان روز چهار شنبه ۹ آذرماه افتتاح شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی ستاد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، افتتاح پنجمین جشنواره خرمالوی کن با حضور حجت الاسلام والمسلمین قانع امام جمعه بخش کن، شریفی شهردار منطقه ۵، قاسمی سرپرست ستاد گردشگری و جمعی از معتمدین، باغداران و اهالی کن برگزار شد.

در این برنامه امیر قاسمی سرپرست ستاد گردشگری ضمن تقدیر از شهردار، همکاران و اهالی منطقه کن  برای برگزاری این رویداد گفت؛ منطقه‌ی پنج در نقطه‌ای واقع شده که  همه موضوعات گردشگری در آن تعریف می شود و  توجه به قصه محلات و آداب و رسومی که در آن تعریف شده نشان از قدمت این محله دارد.

وی در ادامه اظهار داشت؛   با توجه به ظرفیت  منطقه پنج ، محلات  کن،شهران، حصارک، مراد آباد و کوهسار  در آینده نه چندان دور شاهد اضافه شدن مسیرهای  گردشگری کوهستانی  در این منطقه خواهیم بود که قطعا در تبدیل شدن منطقه  به قطب گردشگری تاثیر فراوانی خواهد داشت.

قاسمی در ادامه افزود ؛  افتتاح رود دره فرحزاد و پارک گلاریس  با هدف توسعه فضاهای گردشگری در دست اقدام است و به زودی افتتاح خواهد شد.

شایان ذکر است  تقدیر از باغداران محله کن، شروع به کار غرفه های جشنواره و اجرای موسیقی محلی از دیگر  برنامه های افتتاح پنجمین جشنواره  خرمالوی کن بود و علاقمندان جهت بازدید از این رویداد می توانند تا روز جمعه ۱۱ آذرماه  به بوستان جوانمردان مراجعه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا