شورای شهرصفحه اصلی

مسیر دوچرخه در تهران شکست خورده است

حجت الاسلام آقامیری با بیان اینکه مسیر دوچرخه در بسیاری از محلات سبب کم شدن عرض معبر، ایجاد ترافیکی و محل رفت و آمد موتورسواران و مشکلاتی از این دست شده است، گفت: شهرداری در این دوره باید شجاعت داشته باشد و کاری که انجام شده؛ اما به استخوان لای زخم تبدیل شده را با بررسی و برنامه ریزی جمع کند.

به گزارش شوراآنلاین، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه مسیر دوچرخه در تهران یک مدل حمل و نقل شکست خورده است، گفت: سال گذشته تذکری در مورد ایجاد مسیر دوچرخه بیان کردم و با بیان دلایل مختلف عرض کردم که این مدل حمل و نقل شکست خورده است و بیشتر از این نباید در این حوزه هزینه شود و بودجه تعلق بگیرید که متاسفانه شاهد هستیم که همچنان در برخی مناطق بودجه تعلق گرفته و هزینه شده است.
حجت الاسلام و المسلمین آقامیری با بیان اینکه طرح مسیر دوچرخه در تهران مورد استقبال مردم قرار نگرفته و اسباب نارضایتی شهروندان را فراهم آورده است، اظهار کرد: ۳۲۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در تهران ایجاد شده اما ۳۲۰ نفر در این مسیر حرکت نکرده‌اند و در بازدید از برخی مناطق همچون منطقه ۱۳ شهروندان از این موضوع ناراضی هستند.
آقامیری در عین حال افزود: مسیر دوچرخه در بسیاری از محلات سبب کم شدن عرض معبر، ایجاد ترافیکی  و محل رفت و آمد موتورسواران و مشکلاتی از این دست شده است و شهرداری در این دوره باید شجاعت داشته باشد و کاری که انجام شده؛ اما به استخوان لای زخم تبدیل شده را با بررسی و برنامه ریزی جمع کند.
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران ادامه داد: بهتر است این دوچرخه‌ها به پارک و بوستان‌های جنگلی منتقل شود تا مردم از این وسائل در آنجا بهتر استفاده کنند و با شرکت سرمایه‌گذار نیز صحبت‌ کردیم که در بوستان‌ها بهتر می‌تواند بازگشت سرمایه داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا