شورای شهرصفحه اصلی

سروری: نباید دراتاق دربسته وعده داد/ کلنگ زنی یعنی ایجاد تعهد و الزام به پاسخگویی

سروری: نباید دراتاق دربسته وعده داد/ کلنگ زنی یعنی ایجاد تعهد و الزام به پاسخگویینایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه کلنگ‌زنی به معنای ایجاد تعهد برای مردم است، گفت: نباید در اتاق در بسته وعده داد، وقتی پروژه‌ای کلنگ زنی شده و پای رسانه‌ها به میان می‌آید، شهردار باید در زمان بندی اعلام شده، پاسخگو باشد.
به گزارش شوراآنلاین، پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران، در واکنش به ارائه گزارش زاکانی از عملکرد یکساله خود در شهرداری ضمن دفاع از شهردار تهران، با تاکید بر اینکه کلنگ‌زنی به معنای ایجاد تعهد برای مردم است، گفت: نباید در اتاق در بسته وعده داد، وقتی پروژه‌ای کلنگ زنی شده و پای رسانه‌ها به میان می‌آید، شهردار باید در زمان بندی اعلام شده، پاسخگو باشد، ما به جای اینکه تشویق کنیم، با این طریق اعلام می‌کنیم، همه این اتفاقات وعده سر خرمن است.
سروری با اشاره به تحقق ۴۰ درصدی بودجه تصریح کرد: این درصد قابل توجه است و نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است. چرا در تلاشیم امید را از مردم بگیریم؟ اظهارات شهردار مبنی بر افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های مختلف در طول هفته دیگر یک وعده نیست.  نباید این موارد را نادیده بگیریم.
وی ادامه داد: بزرگترین پایانه زیرزمینی پس از ۱۴ سال در شنبه های امید و افتخار به بهره برداری رسید. این نشان دهنده شکل گیری امید در میان مردم است. ۱۰۰ کوچه و محله در منطقه ۱۷ اصلاح هندسی شدند که افتخاری برای شورای شهر محسوب می‌شود.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه گزارشات شهردار باید دو وجهی باشد، گفت: گزارش‌ها به مردم باید عمومی باشد، اما برای اعضاء باید به صورت تخصصی ارائه شده و مراحل انجام کار در طرح‌ها و اقدامات گزارش داده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا