شورای شهر

تقدیر شورای پایتخت از کارمند شهرداری برای اهداء اعضای دخترش

تقدیر شورای پایتخت از کارمند شهرداری برای اهداء اعضای دخترشعضو و خزانه دار شورای شهر تهران با اشاره به اهداء اعضای دختر یکی از پرسنل شهرداری تهران ضمن تاکید بر تقدیر شایسته از سوی مدیریت شهری از خانواده این عزیز، گفت: این برای من و خانواده بزرگ شهرداری افتخار بزرگی است که همکارانی چنین ارزشمند و والا در کنارمان هستند.
به گزارش شوراآنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران حبیب کاشانی در جریان هشتادو هفتمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه با خبر شدیم یکی از همکارانمان در شهرداری منطقه۵ هفته گذشته دختر ۱۱ ساله‌اش را به علت مرگ مغزی از دست داد، گفت: این خانواده در اقدامی خداپسندانه ۱۱ عضو دخترشان را اهداء کرده و به  ۱۱ نفر حیات مجدد بخشیدند.
وی ضمن تسلیت به این خانواده تاکید کرد: این حرکت خداپسندانه افتخار بزرگی برای خانواده بزرگ شهرداری است و از شورای شهر می‌خواهم که در راستای فرهنگسازی تجلیل از این خانواده صورت گیرد.
مهدی چمران نیز در این خصوص گفت: ضمن عرض تسلیت به این خانواده، اقدام ارزنده‌ای صورت گرفته و باید هم شهرداری و هم شورای شهر از این خانواده تقدیر و تشکر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا