ورزشی

نکونام به نیمکت استقلال نزدیک شد؟

باشگاه استقلال برای هدایت تیم در فصل جدید توجه ویژه‌ای نیز به گزینه های ایرانی دارد.

توجه مدیرعامل باشگاه استقلال به مربی خارجی که به فوتبال ایران و همچنین حاشیه خلیج فارس اشراف داشته باشد، باعث شد نمایندگان این باشگاه اقداماتی را برای باز شدن باب مذاکره با استراماچونی انجام بدهند. بررسی راهکارهای بازگشت مربی ایتالیایی شایعات زیادی را به دنبال داشت اما واقعیت این بود هیچ مذاکره مستقیمی صورت نگرفت و خودش نیز در پیامی این مساله را عنوان کرد. به هرحال بحث پرداخت مطالبات استراماچونی که خواسته ابتدایی‌اش  بود، به نظر می‌رسد این پرونده را مختومه کرده، چرا که این مربی برای آغاز مذاکرات خواهان تعیین تکلیف پرداخت مطالباتش است. این در حالیست که باشگاه استقلال حتی در صورت تامین مالی این بدهی، مشکلاتی را برای انتقال و واریز آن خواهد داشت که به سادگی قابل حل نیست.

علاوه بر این باتوجه به زمان‌بر بودن مذاکره با مربی خارجی و عقد قرارداد ممکن است بحث مربیان دیگر مانند لوچسکو نیزبه سرانجام نرسد و به همین خاطر باشگاه استقلال به سراغ گزینه ایرانی خود خواهد رفت. با توجه به زمان کمی که برای آماده سازی تیم تا شروع فصل جدید وجود دارد، مدیران استقلال در تلاشند تا هرچه زودتر و ظرف یک دو روز پیش رو تکلیف سرمربی را مشخص کنند. ضمن اینکه مصطفی آجورلو قصد دارد پیش از سفرکاری به قطر که گفته می‌شود فردا خواهد بود، تکلیف این مساله را روشن کند.

گزینه پررنگ ایرانی که مدنظر مدیران استقلال قرار دارد، جواد نکونام است. بنابراین چنانچه در موضوع مذاکره با مربیان خارجی طی ۴۸ ساعت آینده پیشرفت قابل توجهی به وجود نیاید، مدیران استقلال وارد فاز مذاکره با باشگاه فولاد خواهند شد تا هدایت آبی‌ها به جواد نکونام سپرده شود. البته این مساله نیز به مذاکرات احتمالی آجورلو و گرشاسبی بستگی دارد و باید دید که آیا دو باشگاه برای این انتقال بزرگ به توافق می‌رسند یا استقلال مسیر دیگری را برای انتخاب سرمربی جدید در پیش خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا