مدیریت شهری

اجرای فاز دوم مسیر تندرستی بوستان جنگلی سرخه حصار

شهردار منطقه ۱۳ از تکمیل مسیر تندرستی بوستان جنگلی سرخه حصار خبر داد و افزود: فاز دوم این پروژه با پیشرفت ۷۵ درصدی در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ ، محمد هادی علی احمدی ، شهردار منطقه  در خصوص اجرای عملیات عمرانی و ترافیکی فاز دوم مسیر تندرستی گفت: با توجه به استقبال شهروندان از احداث مسیر تندرستی در بوستان جنگلی سرخه حصار ، فاز دوم این پروژه در سال گذشته آغاز و هم اکنون، عملیات عمرانی آن ۷۵ درصد پیشرفت داشته است.

او با بیان اینکه طول مسیر حدود یک کیلومتر است که حدود ۶۰۰ متر طول آن تکمیل شده و تنها ۴۰۰ متر طول آن باقی مانده است  افزود : عملیات عمرانی و ترافیکی این طرح شامل جدول بندی، زیرسازی و بتن ریزی  اجرایی شده و به زودی عملیات آسفالت ،ترسیم خط کشی و نصب علائم و  تابلوهای آن آغاز می شود.

محد هادی علی احمدی ادامه داد : تکمیل مسیر تندرستی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان علاقه مند به پیاده روی ، دوچرخه سواری و ورزش در حال انجام است و با تکمیل فاز دوم طرح ، تجهیزاتی از قبیل روشنایی ، نیمکت و ست ورزشی نصب می شود.

شهردارمنطقه همچنین به بازسازی معابر سنگی بوستان جنگلی سرخه حصار اشاره کرد و اظهار داشت : این عملیات در معابر سنگی بوستان زنبق با اجرای  دیوار مالون ، زیر سازی و کف سازی انجام شده است.

شهردارمنطقه۱۳ ، تعمیر و بازسازی ۷۲ عدد آلاچیق  در بوستان جنگلی سرخه حصار را از دیگر اقدامات منطقه برشمرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا