مدیریت شهری

همزمان با روز جهانی قدس صورت گرفت؛ استقبال گسترده شهروندان از پردیس فرهنگی منطقه۱۳

همزمان با راهپیمائی روز جهانی قدس، پردیس فرهنگی منطقه۱۳ واقع در ضلع شمال شرق میدان انقلاب پذیرای شهروندان بود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، ‌شهردار منطقه۱۳ به اتفاق جمعی از مدیران همراه با شهروندان تهرانی با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات اسرائیل غاصب اعلام کردند.

محمد هادی علی احمدی و هیات همراه همچنین، از پردیس فرهنگی منطقه واقع در ضلع شمال شرق میدان انقلاب بازدید و از نزدیک بر نحوه خدمات رسانی به شهروندان نظارت کرد.

او در حاشیه این راهپیمایی با بیان اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی؛ امام خمینی(ره) به نام روز قدس نامگذاری شده است تا ظلم و ستم رژیم صهیونیستی بر مردم فلسطین فراموش نشود افزود: امروز شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس هستیم که به معنای حمایت قاطع جهان اسلام از آرمان بزرگ قدس است.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ندای مظلومیت مردم فلسطین را سر دادند.

فعالیت های پردیس فرهنگی منطقه صبح امروز همزمان با راهپیمایی روز قدس آغاز شد.

این پردیس با استقرار ۸ غرفه با عناوین سلامت، آموزش شهروندی، محصولات فرهنگی، ستاد راهبردی، مشاوره بانوان، برنامه های کودک، عکسهای مقاومت، ورزش و… پذیرای شهروندانی بود که برای حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین د راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت کردند.

همچنین استیج منطقه که با همکاری بسیج کمیل در این محدوده برپا شده بود ، با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و شاد ، مورد استقبال راهپیمایان قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا