شورای شهر

هاشمی: به شورا نمره زیر ۱۵ می دهم!/مردم تحول خوبی احساس نکرده اند

به گزارش شورا‌آنلاین،محسن هاشمی درباره عملکرد یکساله شورای پنجم شهر تهران گفت: در بخش تخصص انصافا اعضای شورای شهر تهران ورود خوبی داشتند و به دلیل تسلط و کارآیی بالای اعضای شورای شهر به آنها نمره بالای ۱۷ می‌دهم.

وی با بیان اینکه در حوزه انسجام خوشبختانه اعضای شورای شهر انسجام بالایی دارند و اثرگذاری از بیرون بر شورا کم است، تصریح کرد: به همین دلیل نمره بالای ۱۷ در این بخش به اعضای شورای پنجم داده می‌شود.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه بخش بعدی بررسی عملکرد شورای شهر فعالیت آنها و پرکاری آنهاست، تصریح کرد: اعضای شورای پنجم پرکار هستند چراکه علاوه بر جلسات علنی، جلسات کمیسیون و کمیته و همچنین بازدیدها، جلسات زیادی با دستگاه‌های مختلف برگزار می‌کنند به‌گونه ای که ۸۰۰۰ ساعت کمیته ها و ۸۰۰۰ ساعت کمیسیون ها نفرساعت دارند که از این جهت هم نمره شورابالای ۱۷ است.

هاشمی افزود: اما در مواردی نمره شورا یک کم از ۱۵ پایین می‌آید و آنهم اثرگذاری شورا در سطح شهر است و اینکه مردم حس یک تحول داشته باشند که ما در این زمینه وضعیت خوبی نداریم و این امر به دلیل نیروها در شهرداری و نوع حرکت است که باید بازبینی شود تا مردم تحولات را احساس کنند و در این زمینه وضعیت خوبی نداریم.

وی با بیان اینکه کم کم مردم باید بعد از گذشت ۱۰ ماه از تغییر مدیریت شهری تغییرات را احساس کنند،‌ گفت: اقدامات موثری در این چند ماهه انجام شده اما هنوز مردم این تغییرات را احساس نمی‌کنند و باید در نوع حرکتمان و ابلاغ دستورات به بدنه شهرداری بازبینی شود تا حس تغییر در شهر بهتر دیده شود لذا در این بخش نمره خوبی نداریم که میانگین نمره‌ام را کاهش می‌دهد و به همین دلیل درکل به شورای شهر تهران نمره ۱۵ می‌دهم.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. دوستان محترم شورا عزیزان صاحب نظر عرصه مدیریت شهری یکی از وظایف مهم مدیریت شهری مقابله باآسیبهای اجتماعی است در شهرداری سازمان خدمات اجتماعی چنین وظیفه ای برگردن دارد چرا واقعا چرانه دولت ونه شهرداری عزمی جدی برای مقابله بابیکاری ندارد خواهش می کنم تعدیل نیرو رادر شهرداری انجام ندهید خانواده های زیادی از این موضوع آسیب جدی خواهند دید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا