مدیریت شهری

در طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۱ در منطقه ۱۳ انجام شد؛ بهسازی آسفالت بزرگراه شهید یاسینی با روش بتن غلطکی

شهردار منطقه۱۳ از بهسازی بخش عمده آسفالت بزرگراه شهید یاسینی با تکنیک بتن غلطکی (rcc) در طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۱ به همت معاونت فنی و عمرانی خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی‌ احمدی شهردار منطقه۱۳ گفت: با توجه به درخواست های مکرر شهروندان و پس از گذشت ۱۳ سال از افتتاح بزرگراه شهید یاسینی، نسبت به تراش و روکش آسفالت این بزرگراه حدفاصل پل شهید زین الدین تا پل شهید لواسانی اقدام شد.

او با بیان اینکه در این عملیات برای نخستین بار از بتن غلطکی برای زیرسازی که علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها مقام تر است و عمر بیشتری دارد استفاده شده است ، افزود: در حال حاضر، مرحله اول این پروژه با استفاده از تکنیک مذکور و به روش مکانیزه در دو لاین سه و چهار بزرگراه شهید یاسینی به طول ۸۳۵ در عرض ۷ متر به اجرا درآمد.

محمد هادی علی احمدی ، بهسازی آسفالت بزرگراه شهید یاسینی را یکی از طرح های عمرانی در طرح استقبال از بهار برشمرد و ادامه داد: فاز دوم این پروژه، در باند یک و دو محور جنوب به شمال این بزرگراه همزمان با تعطیلات نوروزی آغاز شد که با اتمام آن بخش عمده ای از مشکلات های آسفالت این محور برطرف می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا