مدیریت شهری

منطقه ۲۰ به استقبال بهار ۱۴۰۱ می رود

در آستانه سال جدید با اجرای طرح استقبال از بهار ۱۴۰۱ سیمای شهر در منطقه ۲۰ بهاری می شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ ؛ محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰ گفت: در آستانه سال نو و با هدف آماده سازی محلات برای استقبال از نوروز، بهبود کیفیت نگهداشت شهر با اجرای بازپیرایی، زیباسازی، ساماندهی و پاکسازی و بهسازی منظر شهری برای ارتقاء نشاط و شادابی بین شهروندان انجام می شود.

ناظم رضوی با بیان اینکه طرح استقبال از بهار، از سوی حوزه معاونت خدمات شهری و عوامل اجرایی نواحی هفتگانه منطقه از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده و تا ۱۵ فروردین سال جدید ادامه دارد،گفت: به منظور آماده سازی شهر برای استقبال از بهار و زیباسازی منظر شهری ۳۰ فرش گل با گونه های متنوع و ۱۵ هزار پیاز لاله رنگین و کاشت ۵۰ هزار گل شب بو، کالانکوآ و سینره در میادین، بزرگراه ها و فضاهای سبز شهری و توزیع ۲۱هزار اصله نهال اجرا شد.

ناظم رضوی اظهار داشت: به منظور فضاسازی نوروزی،۵ مورد المان نوروزی، ۴مورد سفره هفت سین و ۳۰ عدد تخم مرغ نوروزی در نقاط مهم منطقه نصب می شود.

او اجرای رنگ آمیزی جداول، بهسازی المان های شهری، آذین بندی با ریسه های نوری و پارچه ای، شستشو و پاکسازی جداره های شهری، حذف زوائد فیزکی، نصب پرچم های اهتزاز، اجرای نقاشی دیواری و نماسازی و زیباسازی مقبره شهدای گمنام را از جمله اقدامات برای زیباسازی معابر شهری و ایجاد نشاط در فضاهای عمومی عنوان کرد.

شهردار منطقه افزود: رنگ آمیزی المان های بوستان ها از جمله وسایل بدنسازی، نیمکت، سطل زباله، آبنما ،آلاچیق، رنگ آمیزی علائم هشدار دهنده، کاشت نشاء و درختچه در فضاهای سبز شهری، رفع نواقص و ضدعفونی سرویس های بهداشتی و بازپیرائی فضای سبز محلات از جمله اقدامات استقبال از بهار است.

او ادامه داد: شستشو، رفع نواقص و رنگ آمیزی مخازن و زیرمخازن پسماند تر، پاکسازی برچسب، پوستر و تبلیغات غیرمجاز، شستشوی پل های عابری، شستشوی ایستگاه ها و پایانه های اتوبوس، بهسازی اسکان های کارگری، شستشو و رنگ آمیزی خودروهای حمل پسماند، نوسازی تجهیزات کارگری، جمع آوری تبلیغات غیرمجاز، پاکسازی زمین های بایر و فضاهای بی دفاع شهری، لایروبی انهار و حمل خاک و نخاله مازاد در راستای پاکسازی محلات انجام شده است.

ناظم رضوی اظهار داشت: شستشو،رنگ آمیزی و تعویض سایبان کیوسک های مطبوعاتی، اجرای طرح مبارزه با جانوران موذی، احداث غرفه تره بار در محله نفرآباد، لایروبی و رسوب برداری کانال های درجه یک،۲و۳، لایروبی و رسوب برداری حوضچه های زباله گیر و مخزن ۶۰۰مترمکعبی صالح آباد از جمله اقدامات در دست اجرا ویژه استقبال از بهار۱۴۰۱ است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا