شورای شهرصفحه اصلی

ماجرای قطع درختان در خیابان پردیس تهران

عضو شورای شهر تهران با اشاره به ماجرای قطع درختان در خیابان پردیس گفت:مالک یک زمین شخصی بدون مراجعه به شهرداری درختان موجود در حریم این خیابان را قطع کرده است.

به گزارش شوراآنلاین، ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره قطع درختان در خیابان پردیس اظهارداشت: ۲۱ اصله درخت جوان در خیابان پردیس واقع در منطقه دو با اره برقی قطع شدند که باعث تاسف است.

وی افزود: با توجه به گزارشات حاصل شده، زمین شخصی بوده و مالک حکم رفع تصرف را دریافت کرده و بدون مراجعه به شهرداری درختان موجود در حریم را قطع کرده است.

این عضو شورای شهر تهران افزود: باید درختان جابجا شود و نباید ساعت دو نیمه شب درختان را قطع کنند که این موضوع با حضور نیروی انتظامی فیصله یافت.

وی با اشاره به مشکلات اعتبارات برای ایجاد فضای سبز جدید تصریح کرد: با این وجود باید سعی شود که فضای موجود از بین نرود و نباید اجازه داد افراد به بهانه داشتن حکم قضایی درختان را قطع کنند.

امانی با بیان اینکه تعداد کمیسیون ها از هفت به هشت کمیسیون در دوره اول ریاست جمهوری حجت الاسلام روحانی افزایش یافت، اظهار کرد: دولت مصوبه جدیدی داشته و کمیسیون تهران و کلانشهرهای کشور از کمیسیون های شورا حذف شد و تعداد کمیسیون ها به طور مجدد به هفت کمیسیون رسید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: این کمیسیون لایحه های قابل توجه و خوبی داشت که در حال حاضر متاسفانه شاهد روند معکوس هستیم که تقاضا داریم رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار تهران نسبت به این موضوع اقدام کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران هم در خصوص قطع درختان یادآور شد: این موضوع باید با هماهنگی با مسوولان قوه قضاییه رفع شود.

چمران خاطرنشان کرد: باید تشکیل مجدد کمیسیون تهران و کلانشهرها به طور جدی پیگیری شود چراکه لوایح و نتایج خوبی داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا