مدیریت شهری

شهردار منطقه ۱۷ خبرداد: برپایی طولانی ترین نورافشانی کشور به طول سه کیلومتر

شهردار منطقه۱۷ گفت: همزمان با شب ولادت حضرت فاطمه (س) طولانی ترین نورافشانی کشور در مسیر ۳ کیلومتری باغ راه حضرت فاطمه زهرا(س) به اجرا در می آید.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار این منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت: باغ راه حضرت فاطمه (س) به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های فرهنگی_ اجتماعی شهرتهران به حساب می آید، مساحت این پروژه به طول ۹ کیلومتر به روی تونل قطار مسیر تهران_ تبریز بین منطقه ۱۷ و ۱۸ قرار دارد، که سه کیلومتر طول این مسیر در محدوده منطقه ۱۷ است.

وی افزود: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه ای در این گذر که مزین به نام حضرت فاطمه زهرا(س) است به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه برگزار خواهد شد، نور افشانی در ۳۰ نقطه این محور سه کیلومتری (منطقه۱۷) شنبه ۲ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء انجام خواهد شد.

شهردار منطقه۱۷ ادامه داد: در این برنامه غرفه های موسیقی محلی، حضور هنرمندان، گریم کودک، ایستگاه صلواتی و نورافشانی در راستای ایجاد فضایی مفرح دایر خواهد شد.

شنگی تصریح کرد: مرکز این مراسم در همجواری امام زاده حسن(ع) محوطه «گذر طهران» واقع در تقاطع خیابان سجاد شمالی است.

شنگی خاطرنشان کرد: دکتر زاکانی شهردار تهران توجه ویژه ای به پروژه باغ راه حضرت فاطمه (س) دارد، به همین منظور با طراحی و معماری ایرانی_اسلامی در سال آینده این محور مورد بازآفرینی ویژه در خور شهروندان دارالشهدای تهران قرار خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا