اجتماعی و فرهنگی

‍  پیام تسلیت مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند به مناسبت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

به گزارش شوراآنلاین، مدیرعامل شرکت شهروند در پیامی دومین سالروز شهادت سردار سرافراز لشگر اسلام، حاج قاسم سلیمانی را به خانواده بزرگ شهروند تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

▪️”خداوندا مرا پاکیزه بپذیر …خداوندا عاشق دیدارتم، همان دیداری که موسی را ناتوان از ایستادن و نفس کشیدن نمود….”
این چند سطر در آخرین دست‌نوشته شهید سلیمانی ساعاتی پیش از شهادت مجاهدانه او برای دیدار پاکیزه اش با ذات لایزال حق تعالی، حجتی است تمام برای ما که بدانیم امروز پاکیزگی در اعمال و صداقت در گفتارمان بیش از هرزمان دیگری، لازم است.

◾مرد میدان­های دشوار، پس از چهار دهه مجاهدت و پایداری از دوران دفاع مقدس تا امروز؛ هنگامی که برای مرگِ آگاهانه اش آماده تر از هر زمانی بود، آرامش را از دنیایی زدود که خود برای حفظ آن بسیار کوشید…

◾به یقین پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشتند، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند و آتش همیشه سرخ و شعله وری خواهد بود که در دورست تاریخ چشمان آزادگان جهان را به سوی خود، خیره نگاه می دارد.

◾ وی از تبار آزادگان و مالکان زمانه ای بود که با خونش جانی دوباره به مبارزان راه آزادی و آزادگی داد و درخت تنومند مقاومت، اخلاص و پایمردی را در مبارزه با تروریسم و دفاع از مظلومان آبیاری کرد و پایه های استکبار را به لرزه انداخت.

◾اینجانب دومین سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشگر اسلام و میهن عزیزمان ایران، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی را به رهبری معظم انقلاب، همرزمان و خانواده بزرگوار آن شهید، ملت شریف و بزرگ ایران و همه همکاران پرتلاش و شریفم در شرکت شهروند تسلیت عرض می نمایم.

✍️ داود قربانیان
مدیر عامل شرکت شهروند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا