اجتماعی و فرهنگی

مراسم تجلیل از بسیجیان معاونت حمل و نقل و ترافیک برگزار شد

مراسم گرامی‌داشت هفته بسیج و تجلیل از بسیجیان حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور شفیعی، معاون شهردار برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این مراسم، شفیعی، معاون حمل و نقل و ترافیک ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج گفت: فرمایشات رهبری درخصوص بسیج همواره راهگشا بوده است. ایشان می‌فرماید باید به گونه‌ای عمل کنیم که غافلگیر نشویم. ما در معاونت حمل و نقل و ترافیک که حساس‌ترین و پیچیده‌ترین حوزه شهرداری تهران است و مسئولیت بخش عمده‌ای از خدمات شهرداری را برعهده داریم باید مطابق فرمایش رهبری هوشیارانه عمل کنیم.
معاون شهردار افزود: علاوه بر این موضوع بایستی عملکردمان باید جنبه کنش داشته و با ابتکار عمل همراه بوده و جنبه واکنشی آن کمتر باشد.
وی با اشاره به نکته دیگری از فرمایشات رهبری درباره اهمیت اطلاع‌رسانی نسبت به خدمات صورت گرفته افزود: متاسفانه ضعف اطلاع‌رسانی در بیشتر امور دیده می‌شود و باید همه خدماتی که از طرف دولت و شهرداری‌ها ارائه می‌شود به‌موقع به اطلاع مردم رسانده شود چرا که مردم نیاز به اطلاع‌رسانی دارند و باید از عملکردها و خدمات انجام شده اطلاع داشته باشند.
شفیعی با بیان این که ما باید متناسب با عملکرد دشمن، اطلاع‌رسانی مناسبی داشته باشیم، تصریح کرد: دشمنان اقدامات و خدمات در حالِ انجام را سیاه‌نمایی می‌کنند و به دلیل جو منفی که ساخته شده برخی افراد دیگر مسئولیت قبول نمی‌کنند.
وی تأکید کرد: نباید مدیران و مسئولان سالم را با مدیران ناسالم مقایسه کنیم. در این موضوع باید اطلاع‌رسانی کرده و با استفاده از رسانه‌ها، اقدامات و عملکردها را با زبان روز اطلاع‌رسانی و بیان کرد.
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: طبق فرموده رهبری، چابک بودن و درگیر نشدن در امور بوروکراتیک از دیگر خصوصیات بسیج است.
شفیعی در پایان سخنان خود اظهار داشت: از زحمات جناب آقای بنی‌حسن، فرمانده بسیج معاونت تقدیر و تشکر می‌کنم که این حوزه بسیج را به عنوان حوزه برتر در شهرداری مدیریت و فرماندهی کرده است.
در ادامه مراسم، محمد بنی‌حسن، فرمانده بسیج معاونت حمل و نقل و ترافیک با بیان این که این معاونت ۸ پایگاه بسیج دارد افزود: امسال نمایشگاه دفاع مقدس را در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار کردیم.
وی با بیان این که حوزه بسیج معاونت دارای ۲۷۵۷ نفر بسیجی است، افزود: یکی از اقداماتی که سالانه توسط بسیجیان معاونت انجام می‌دهیم توزیع سبدهای کالا به محرومان است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در ادامه مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات کارکنان بسیجی حاضر در جلسه تقدیر کرد. هم‌چنین محمد بنی‌حسن، فرمانده بسیج معاونت با اهدای یک جلد کلام‌الله مجید و لوح سپاس به سیدمجتبی شفیعی، به نمایندگی از همکاران بسیجی از وی تقدیر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا