شورای شهرصفحه اصلی

کاشانی در دیدار مردمی منطقه ۴: شورای ششم به دنبال کار کردن برای مردم است

شهردار منطقه ۴ در دیدار با عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتقال پادگان نیروی دریایی ارتش و خروج محله شمیران نو از بن بست های ترافیکی خواسته چندین ساله شهروندان منطقه ۴ بوده و تحقق آن توسعه این منطقه را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ “محمدرضا پوریافر” در دیدار با حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتقال پادگان نیروی دریایی ارتش از محله شمیران نو و تبدیل آن به فضای عمومی شهر خواسته بحق شهروندان است و می تواند اتفاقات خوبی در زمینه های ترافیکی و فرهنگی اجتماعی به دنبال داشته باشد.

او اضافه کرد: در گذشته خروج تعمیرگاه شرکت واحد و اتوبوسرانی از محله شمیران نو و تبدیل آن به بوستان یکی از اقدامات ماندگار در منطقه ۴ بود که تداوم این خدمات و خروج پادگان نیروی دریایی و تحقق خواسته چندین ساله شهروندان موجب توسعه این محله خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات محله های کم برخوردار منطقه ۴ و تسریع در تعیین تکلیف اسناد مالکیت این محله ها افزود: تعیین تکلیف صدور اسناد مالکیت محله های کم برخوردار منطقه ۴ از جمله گلشن و شمیران نو میزان ساخت و سازهای غیر اصولی و غیر قانونی را در این منطقه کاهش خواهد داد.

در ادامه “حبیب کاشانی” عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای ششم به دنبال کار کردن برای مردم است و خوشبختانه با بدنه ای که در شهرداری تهران وجود دارد امکان تحقق خواسته های شورای شهر تهران وجود دارد.

کاشانی تصریح کرد: با توجه به اینکه موضوعاتی همانند پرداخت حقوق کارکنان و نگهداشت شهر هزینه های بسیار زیادی را برای شهر به دنبال دارد اما اعضای شورای اسلامی شهر تهران معتقد هستند تیم فعلی شهرداری تهران توانایی این را دارد که بتواند اتفاقات خوبی را در شهر تهران رقم بزند.

در پایان این نشست جلسه ملاقات مردمی عضو شورای اسلامی شهر تهران با شهروندان منطقه ۴ برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا