اجتماعی و فرهنگی

واکسینه شدن افراد بی خانمان در گرمخانه‌ها

مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از واکسینه شدن افرادی که به طور مستمر در گرمخانه‌ها حضور دارند خبر داد.

 

به گزارش شوراآنلاین، سید مالک حسینی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران درباره واکسینه شدن افراد بی خانمان گفت: گروه‌های هدفی که به آن‌ها خدمت دادیم متنوع بوده‌اند از افراد آسیب دیده از اعتیاد که در مراکز بازپروری بودند، خانواده‌های کودکان کار و کودکان کار بالای ۱۳ سال تا مناطق حاشیه‌ای، کم برخوردار تهران و سکونتگاه‌های غیر رسمی و مهاجرین که شاید بسیاری از آن‌ها قانونی نبودند و از حضور در مراکز واکسیناسیون ترس داشتند و سعی کردیم به همه خدمت‌رسانی کنیم.

مدیرعاما سازمان خدمات اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران بیان کرد: این طرح را در چارچوب کمپین تهران دوباره جان می‌گیرد ادامه خواهیم داد تا بتوانیم به ایمنی عمومی کمک کنیم.

حسینی با بیان این‌که واکسیناسیون در گرمخانه‌ها انجام می‌شود، اظهار کرد: همه‌ی افرادی که در گرمخانه‌ها هستند واکسینه شدند؛ همچنین سعی کردیم افرادی که تنها یک شب مهمان گرمخانه‌ها بودند را از طریق مددکاری جذب و رصد کنیم تا دُز دوم واکسن را هم دریافت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا