شورای شهر

پیشنهاد “تشکرى هاشمى” برای احداث جایگاه‌های کوچک‌مقیاس سوخت /کدام مناطق تهران کمبود جایگاه سوخت دارند؟

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شوراى اسلامى شهر تهران پیشنهاد کرد که زمین‌هاى بلااستفاده شهردارى تهران در سطح مناطق ٢٢ گانه که فاقد کاربرى هستند، به منظور احداث جایگاه‌هاى کوچک‌مقیاس سوخت در اختیار بخش خصوصى قرار گیرند.

به گزازش شوراآنلاین،”سید جعفر تشکرى هاشمى” در هفدمین جلسه شوراى شهر و در توضیح بررسی یک فوریت طرح «اصلاحیه مصوبه الزام شهرداری تهران به ایجاد و تسهیل جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسانی در شهر تهران» گفت: واقعیت این است که جایگاه‌هاى سوخت‌رسانى در شهر تهران، هم به لحاظ توزیع جغرافیایى و هم به لحاظ تعداد جایگاه‌ها و نازل‌ها، وضعیت مطلوبى ندارند.

وى با اشاره به مصوبه سال ٨٨ شهردارى تهران و الزام به مطالعات جامع بر روى جایگاه‌هاى سوخت‌رسانى و مکان‌یآبى براى احداث جایگاه‌هاى جدید اظهار داشت: متأسفانه مقدمات اجرایى شدن احداث جایگاه‌هاى سوخت به دلایل متعدد از جمله فقدان قیمت مناسب براى زمین و عدم تمایل سرمایه‌گذاران طى این سال‌ها فراهم نشده است.

تشکرى هاشمى در ادامه، افزایش آلودگى هوا، تشدید ترافیک، ترددهاى بى‌مورد و ازدیاد مصرف سوخت و انرژى و در عین حال، نارضایتى مردم از عدم دسترسى راحت به جایگاه‌هاى سوخت را از مهم‌ترین دلایل ارائه یک فوریت طرح «اصلاحیه مصوبه الزام شهرداری تهران به ایجاد و تسهیل جایگاه‌های کوچک سوخت‌رسانی در شهر تهران» عنوان کرد و اظهار داشت: در این طرح، پیشنهاد شده که زمین‌هاى بلااستفاده شهردارى تهران در سطح مناطق ٢٢ گانه که فاقد کاربرى هستند، به منظور احداث جایگاه‌هاى کوچک‌مقیاس سوخت در اختیار بخش خصوصى قرار گیرند.

به گفته رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شوراى اسلامى شهر تهران، برابر مطالعات انجام شده مناطق ١،٢،٢١،۵،٩،٣،٧ و ۴، بیشترین کمبود جایگاه سوخت را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا