شورای شهر

امانی در دیدار با پرسنل شهرداری منطقه ۹ خبر داد: آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران بزودی برگزار می شود

ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران در ملاقات ۶ ساعته ایی که با کارکنان منطقه۹ داشت بر رسیدگی به وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان شهرداری تهران تاکید و خبر از برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی منطقه۹، ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در شهرداری منطقه ۹ ضمن گفت و گو با کارکنان گفت: تامین رفاه و بهبود وضعیت معیشت کارکنان شهرداری تهران از جمله مهمترین اولویت های مدیریت شهری است تا شاهد انگیزه بخشی به کارکنان و در نهایت ارتقاء خدمت رسانی به شهر و شهروندان باشیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با تاکید بر امنیت شغلی کارکنان شهرداری تهران گفت: در راستای عدالت شغلی، پیگیر قطعی شدن دستورالعمل جدید استخدام و تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری با توجه به سوابق شغلی هستیم، در این راستا هماهنگی های لازم میان معاونت سرمایه انسانی شهرداری و سازمان امور اداری و استخدامی کشور ایجاد شده است.

امانی ابراز امیدواری کرد آزمون تبدیل وضعیت کارکنان تا پایان سال جاری برگزار خواهد شد.

وی در ادامه خبر از حذف تعرفه ۱۰درصدی فرانشیز از فرایند درمان کارکنان شهرداری با هدف بهبود وضعیت بهداشت و درمان و خدمت رسانی به کارکنان خدوم شهرداری داد.

امانی در ادامه رویکرد مدیریت شهری در دوره نوین را بهبود وضعیت خدمت رسانی و خارج کردن پایتخت از وضعیت رکود و رخوت عنوان کرد و گفت: مدیریت شهری با رویکرد خدمتی دوباره در راستای تهرانی سربلند درصدد جاری کردن خونی تازه در کالبد و فضای پایتخت و ایجاد است.

وی اولویت های مدیریت شهری در دوره ی ششم را اتمام پروژه های نیمه تمام و سپس تعریف پروژه های جدید برشمرد و اضافه کرد: تامین نیازهای خدمات شهری به عنوان یکی از مطالبات اصلی شهروندان از جمله تاکیدات مدیران شهری است تا شاهد بهبود وضعیت نگهداشت شهر، فضای سبز و بهسازی معابر باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در خاتمه بیان داشت: در گام دوم نیز با عنایت به رویکرد اعتلای تهران به عنوان کلان شهر الگوی جهان اسلام توسط شهردار پایتخت، برنامه هایی با هدف حفظ هویت ایرانی و اسلامی و خدمت رسانی جهادی به شهروندان شریف در حال تدوین است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا