مدیریت شهری

شکری خبر داد: پیوستن دو محله دیگر منطقه ۱۳ به طرح توانمند سازی محلات

شهردار منطقه۱۳ گفت: در راستای طرح توانمندسازی محلات محروم پایتخت و همزمان با آیین افتتاح خانه های امداد محلات شرق تهران به میزبانی منطقه۱۴ ، محلات زاهد گیلانی و دهقان نیز به این طرح پیوستند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، مجتبی شکری افزود: با توجه به افتتاح خانه های امداد شرق تهران به میزبانی منطقه۱۴ ، مراسمی روز گذشته به صورت همزمان در جهت اجرای طرح توانمند سازی محلات محروم پایتخت با حضور پرپنچی مدیر کل و اعضای شورای مدیران کمیتهامداد استان تهران ، مسوولان شهری و اعضای شورایاری محلات برگزار شد.

شهردار منطقه ۱۳ ، هدف از اجرای طرح توانمندسازی را رسیدگی بیشتر به محلات آسیب پذیر دانست و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری متولیان، اقدامات ارزشمندی با مشارکت مردم در محلات شهید زاهد گیلانی ، شهید اسدی و دهقان ایجاد شود.

او افزود: در طرح توانمندسازی محلات کم‌برخوردار، ضمن هم‌افزایی و هماهنگی بین نهادها و دستگاه‌های فرهنگی و حمایتی و خدماتی، با نقش‌دادن به اهالی محل در پیگیری امور و مطالبات خودشان، روح جهادی و مردمی تقویت خواهد شد.

گفتنی است، با برگزاری مراسم افتتاحیه، هفت خانه امداد در محلات زاهد گیلانی، دهقان، سرآسیاب دولاب، صاحب الزمان، عارف، شهدای گمنام و چهارصد دستگاه، فعالیت خود را در جهت توانمندسازی محله آغاز می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا