مدیریت شهری

رنجبریان شهردار منطقه ۶: عملکرد پیمانکاران با نظارت دقیق ما نتیجه بخش می شود

شهردارمنطقه ۶نظارت دقیق ومستمر برعملکرد پیمانکاران قلب پایتخت را مورد تاکید قرار داد وگفت : قبل ازاینکه مردم به ماتذکر بدهند ماباید خودمان مشکلات پیش آمده را با نظارت های دقیق و مستمر رصد و سپس حل و فصل نمائیم .

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی منطقه ۶ ، مسعود رنجبریان شهردارمنطقه درجلسه ستاد مدیریت عملیات بارش که در بیست و یکمین روز مهرماه برگزار شد بعنوان رئیس ستاد ضمن تشکر از هم افزایی و همکاری معتمدین محلات ، پلیس راهور ، نیروی انتظامی ،آتش نشانی و نهادهای امدادی و خدماتی با شهرداری قلب پایتخت گفت : درخصوص مدیریت عملیات بارش، برگزاری جلسات تخصصی و کارشناسی با مدیران و عوامل اجرایی حوزه خدمات شهری و شهرداران نواحی و همچنین انجام مانورهای آماده سازی امری مهم و حائز اهمیت است.

وی در ادامه افزود :آسیب شناسی ،مطالعه دقیق عملکرد مدیریت عملیات بارش سنوات گذشته ،استفاده ازتحلیل پیامهای ۱۳۷ و۱۸۸۸ و احصاءنقاط حساس درتدوین سناریوی منسجم مدیریت نزولات آسمانی بسیارکمک شایانی خواهد داشت .

رنجبریان خاطرنشان کرد: درخصوص نقاط حساس و استقرار اکیپ های شهرداری ،آتش نشانی و راهور حتماً ایستگاه های مترو واقع در منطقه باید مد نظر گرفته شود زیرا این اماکن محل تردد و اجتماع شهروندان است لذا درصورت بروزحادثه بتوانیم بدون خسارت، بحران پیش آمده را مدیریت و رفع نمائیم .

براساس این گزارش درابتدای این جلسه امیرحسین جابرانصاری سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه۶ به تشریح و تبیین دستورالعمل مدیریت عملیات بارش پرداخت و تأکیدات لازم جهت هم افزایی ، هماهنگی و تجهیز ابزار و ادوات مورد نیاز درمواجه با نزولات آسمانی در نیمه دوم سال را بیان داشت .

در این جلسه رابط هییت رییسه شورایاری منطقه ، شهرداران نواحی و نمایندگان ادارات امدادی و خدماتی ضمن تبادل نظر و گفتگو ،دغدغه ها و سئوالات خودرا مطرح کردند و راهنمایی و پاسخ لازم را از سوی شهردار قلب پایتخت دریافت نمودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا