مدیریت شهری

تکریم منزلت سالمندان با اجرای ویژه برنامه های هفته سالمند در منطقه ۴

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ از اعزام تیم واکسیناسیون سیار به منازل سالمندان برای انجام واکسیناسیون و رفع نیازهای بهداشتی ، معیشتی و سلامت روان این عزیزان ، در هفته سالمند خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ “سید حسین میر اسماعیلی” با اشاره به فرا رسیدن هفته سالمند ۷ تا ۱۳ مهر گفت: به منظور تکریم و حفظ منزلت سالمندان ویژه برنامه هایی در سطح محلات نه گانه در حال برگزاری است.

او با اشاره به اینکه سالمندان به عنوان یکی از مهمترین گروههای پرخطر در ابتلا به کرونا ویروس هستند گفت : به همین منظور اداره سلامت از طریق تماس با سالمندان سطح منطقه برای انجام واکسیناسیون و رفع نیازهای بهداشتی ، معیشتی و سلامت روان و اعزام تیم واکسیناسیون سیار به منازل سالمندان اقدام کرده است.

میراسماعیلی به شعار امسال هفته سالمند اشاره کرد و افزود : شعار سال ۱۴۰۰ هفته سالمند بهره مندی عادلانه همه سنین از فناوری دیجیتال است و به همین مناسبت اطلاع رسانی و برگزاری مسابقات و…در شبکه های اجتماعی محلات در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر روابط عمومی منطقه ۴ همچنین به تقدیر از دبیران منطقه ایی و محله ای کانون سالمندان و نفرات برتر لیگ حافظه سالمندی اشاره کرد و از برپایی میز خدمت در سطح محلات و بازدید از مراکز سالمندان مهر پویا و موج نو در هفته سالمند خبر داد .

او در پایان از برگزاری پیاده روی در بوستان حدیدچی با حضور بانوان سالمند خبر داد و گفت : این برنامه با هدف ارتقاء سلامت روان بانوان سالمنددر دوره شیوع ویروس کرونا در بوستان بانوان مرضیه حدیدچی برگزار می شود که با اجرای مسابقه ورزشی همراه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا