شورای شهرصفحه اصلی

میزان بدهی‌های شهرداری سر به فلک کشید/ بیش از ۸۰ هزار میلیارد تومان بدهی میراث مدیریت شهری سابق

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه میزان بدهی‌های شهرداری از ۸۰ هزار میلیارد تومان هم بیشتر است،‌گفت: میزان بدهی‌های پنهان هنوز بررسی نشده و اگر اعتبارسنجی شود قطعاً میزان بدهی‌ها فراتر از معوقات مربوط به تسهیلات دریافتی از بانک‌ها است.

به گزارش شوراآنلاین، احمد صادقی عضو شورای شهر تهران در مورد بدهی‌های شهرداری تهران اظهار داشت: میزان بدهی‌ها روز به روز در حال افزایش است چرا که بخش زیادی از این بدهی‌ها مربوط به تسهیلات دریافتی از بانک‌ها بوده که دارای معوقات است.

وی در پاسخ به این پرسش که شهردار تهران ابتدا بدهی‌ها را ۶۶ هزار و اکنون ۸۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرده است و نظر شما در این زمینه چیست،‌گفت: به نظر من میزان بدهی‌ها حتی بیشتر از رقم‌هایی است که علیرضا زاکانی شهردار تهران اعلام کرده چرا که بدهی‌های پنهان هنوز کشف نشده و اگر اعتبارسنجی شود قطعا میزان آن بیشتر خواهد شد.

این عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: میزان بدهی‌های شهرداری توسط کمیته مربوطه در قالب تهیه سند تحویل و تحول تا سه ماه پس از تشکیل مدیریت شهری جدید مشخص می‌شود و رسما در شورا اعلام و در سامانه شفافیت هم بارگذاری خواهد شد تا شهروندان به این داده‌ها هم دست داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا