مدیریت شهری

برگزاری نخستین نشست قرارگاه محرومیت زدایی شهید اسدالهی در منطقه ۱۶

نخستین نشست تخصصی بررسی معضلات محلات آسیب پذیر منطقه ۱۶ با حضور پیمان پورنصر شهردار منطقه ۱۶، اصحاب کریمی فرمانده قرارگاه شهید اسداللهی سپاه محمد رسول الله، سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه بسیج شهید رجایی ، شهرداران نواحی ششگانه و جمعی از معاونان ومدیران منطقه در دفتر شهردار برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین، پیمان پورنصر ضمن تشکر از حاضران جلسه هدف از برگزاری این نشست را توجه به محلات کم برخوردار و آسیب پذیر منطقه ۱۶ و همچنین محرومیت زدایی و کاهش مخاطرات این محلات دانست وعنوان کرد: امید وارم با هماهنگی و مدیریت یکپارچه قرارگاه شهید اسداللهی با شهرداری منطقه و دستگاههای مرتبط بتوانیم چهره محرومیت را به مرور زمان در این محلات کمرنگ تر و محو نماییم.

پورنصر در ادامه با تاکید بر تداوم این سلسله نشست ها خاطر نشان کرد: همه ما در هر مسئولیت و جایگاهی که هستیم می بایست ارتقای سطح زندگی شهروندان را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

اصحاب کریمی فرمانده قرارگاه شهید اسداللهی نیز با تشکر از حسن توجه شهردار منطقه ۱۶ به شهروندان گفت:اگرچه ماموریت اصلی و اساسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حفظ امنیت پایدار در کشور است،ولی سپاه در کنار این مأموریت اصلی و اساسی بحث محرومیت زدایی و مردم داری را سرلوحه کار خویش قرار داده است.

وی در ادامه افزود : این قرارگاه با همکاری شهرداری و نهادهای مردمی برقراری وایجادچهار مقوله امنیت اجتماعی،رونق اقتصادی، کاهش مخاطرات اجتماعی و هم افزایی دستگاه های خدمت رسان به شهروندان را در دستور کار خود قرار داده است.

سرهنگ اکبری فرمانده ناحیه بسیج شهید رجایی نیزبا تأکید بر ادامه روند همکاری و هماهنگی و هم افزایی دستگاه های متولی گفت: تجربیات قبلی نشان داده است که این طرح نیز به درستی اجرا می شود و شاهد تحول بزرگی در کیفیت وضعیت شهروندان محلات محروم خواهیم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا