شورای شهرصفحه اصلی

عضو شورای شهر تهران: شهروندان از روند صدور پروانه ساخت رضایت ندارند

عضو شورای شهر تهران گفت: یکی از اولویت‌های ما، تسهیل و تسریع در صدور پروانه ساخت است، زیرا مردم تهران در این زمینه رضایت مندی ندارند.

به گزارش شوراآنلاین، جعفر بندی شربیانی عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به اولویت‌های کمیسیون متبوع خود اظهار کرد: ما اولین جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی را تشکیل دادیم و در آینده هم جلسات تخصصی‌تر برگزار می‌شود، همچنین قصد داریم در این جلسات از نظرات کارشناسان حرفه‌ای و با تجربه این حوزه هم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در این جلسات، اولویت‌های کمیسیون معماری و شهرسازی مشخص شد که یکی از آن ها تسهیل و تسریع در صدور پروانه ساخت است، زیرا مردم تهران در این زمینه رضایت مندی ندارند و متاسفانه زمان زیادی را صرف انجام این کار می‌کنند.

عضو کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به اولویت دیگر این کمیسیون، تصریح کرد: موضوع بعدی هوشمندسازی بیشتر در حوزه شهرسازی به‌ ویژه خدمت‌رسانی  است که باید به آن توجه کنیم.

بندی شربیانی تاکید کرد: در گذشته اقداماتی در این خصوص انجام شده که به نظر کافی نیست، همچنین حاصل این هوشمندسازی نظارت مداوم بر حوزه شهرسازی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا