مدیریت شهری

افزایش ایمنی معابر محلی و بزرگراه های منطقه ۴ با رفع نواقص نورپردازی

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از نورپردازی و افزایش ایمنی پل های عابر پیاده، معابر، زیرگذرها، بوستان ها و … خبر داد و گفت: با تامین سیستم روشنایی و رفع عیوب آنها ایمنی نقاط بی دفاع شهری افزایش می یابد.

به گزارش شوراآنلاین، مجید رجبی با اعلام این خبر گفت: در ادامه طرح نگهداشت شهری و رسیدگی هرچه بیشتر به رفاه و افزایش ایمنی شهروندان که از اولویت مدیریت شهری به شمار می رود، پس از بازدیدهای دوره ای و مشخص شدن نقاط آسیب دیده، رفع نقص نورپردازیها در دستور کار قرار گرفت که در این خصوص حدود ۴۰ عدد پروژکتور در زیرگذر بزرگراه شهید بابایی- خیابان تلو و ضلع جنوبی مجید افشاری مرمت و نصب شد.

او خاطرنشان کرد: در معابر بزرگراهی و محلی منطقه ۴ بیش از ۳ هزار پروژکتور وجود دارد که به صورت مستمر بازدید و ماهانه به صورت تقریبی ۴۵ عدد مرمت و رفع نقص می شود.

رجبی افزود: این پروژکتورها علاوه بر روشنایی زیر پل ها و زیبایی در شب، ساماندهی نقاط بی دفاع شهری را موجب می شود که رضایت و امنیت شهروندان را به دنبال داشته است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ در پایان گفت: شهروندان می توانند در صورت درخواست تعمیر و رفع نقص نورپردازی در نقطه مورد نظرشان پیام خود را با سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ مطرح و پیگیری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا