اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

در جلسه منتخبین شورای ششم تهران چه گذشت؟/تشکیل کمیته ۹ نفره اولین گام برای انتخاب شهردار تهران

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران توضیحاتی در خصوص جلسه عصر امروز داد و گفت: در این جلسه اصلا وارد مصادیق انتخاب شهردار آینده تهران نشدیم.

به گزارش شوراآنلاین، مهدی اقراریان منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در خصوص جلسه‌ای که ساعت ۱۷ منتخبین شورای شهر تهران داشتند، گفت: در این جلسه مصوباتی وجود داشت و قرار شد در هفته منتخبین ۳ جلسه داشته باشند.همچنین قرار است جلسه‌ای هم منتخبین با مدیران و معاونین شهرداری فعلی در جهت شناسایی آخرین وضعیت شهر تهران داشته باشند.

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران اضافه کرد: در این جلسه بنده را به عنوان سخنگوی منتخبین شورا انتخاب کردند تا مواضع رسمی اعضای منتخب از این طریق به سمع و نظر مردم  برسد.

اقراریان ادامه داد: نکته بعدی این است که آقای امانی به عنوان رابط با مدیریت فعلی شهری انتخاب شد، البته این یک سنت است و در ادوار گذشته هم بوده است.

وی به ایجاد کمیته‌ پنج نفره‌ای اشاره کرد و گفت: کمیته پنج نفره متشکل از عباسی، تشکری هاشمی، قائمی، امانی و خانم معدنی‌پور تشکیل شد تا در خصوص سند تحویل و تحول شهر جلساتی برگزار و نتایج را به منتخبین اعلام کنند که شهر را در چه شرایطی از منظر بدهی‌ها، پروژه‌ها، دیون و … تحویل می‌گیریم و ان‌شاءالله در پایان دوره ششم اقداماتی که انجام داده‌ایم را در گزارشی به مردم ارائه کنیم که چه چیزی تحویل گرفتم و چه چیز تحویل می‌دهیم.

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران در ادامه تأکید کرد: کمیته‌ای ۹ نفره‌ای هم متشکل از مهدی چمران، پرویز سروری، عباسی، نادعلی، آقامیری، قائمی، شربیانی، شمس و آخوندی شکل گرفت که قرار است این ۹ نفر شاخص‌های انتخاب شهردار مدنظر لیست تهران سربلند را احصا و فرایند رسیدن به شهردار را پیشنهاد داده و در جلسات مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

اقراریان در ادامه گفت: قرار است همچنین اعضای شورا به صورت مستمر در محلات شهر حضور یافته و با مردم در خصوص مشکلات صحبت کنند و برای آنها تدبیری بیندیشند.

وی در پایان تأکید کرد: که برای انتخاب شهردار آینده تهران هیچ گزینه‌ای در این جلسه مطرح نشد و وارد مصادیق نشدیم و صرفاً در این جلسه کمیته‌ها مصوب شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا