اجتماعی و فرهنگی

ماجرای اختلال در مراکز معاینه فنی چه بود؟

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به ماجرای اختلال در برخی از مراکز معاینه فنی گفت: روزانه حدود ۵ هزار خودرو در تهران معاینه فنی می‌گیرد.

به گزارش شوراآنلاین، حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران درباره ماجرای اختلال در برخی از مراکز معاینه فنی اظهار داشت:‌ خوشبختانه در حال حاضر این مشکل برطرف شده و شلوغی و ترافیک در هیچ یک از مراکز معاینه فنی تهران نداریم.

وی افزود: فقط چند ساعت مراکز معاینه فنی هفته گذشته غیرفعال بود و از آنجایی که همه مراکز معاینه فنی کشور تحت یک سامانه با عنوان سیمفا است اختلال در این سامانه که مربوط به وزارت کشور است سبب بروز مشکل در زمان کوتاهی شد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران ادامه داد: شهروندانی که از طریق سامانه اینترنتی نوبت انجام معاینه فنی خودروهایشان را ثبت کرده باشند در صورت اختلال در یک مرکز معاینه فنی برای آنها پیامک ارسال می‌کنیم تا زمان دیگر مراجعه کنند.

وی درباره مشکل قطعی برق در مراکز بیان داشت: امسال چند نوبت قطعی برق هم داشتیم و البته به طور کلی این مشکل چندان روال و زیاد نیست و در صورت امکان حتما به شهروندانی که اینترنتی ثبت نام کرده باشند اطلاع می دهیم.

مقدم در ادامه درباره آمار انجام معاینه فنی در خرداد امسال گفت: روزانه به طور متوسط ۵ هزار راننده جهت انجام معاینه فنی خودروهایشان به مراکز معاینه فنی مراجعه می‌کنند و می‌توان گفت که در حال حاضر همه مراکز فاقد صف انتظار هستند.

به گفته وی در نیمه اول خرداد فقط ۷۰ هزار راننده جهت انجام معاینه فنی خودروهایشان به مراکز معاینه فنی تهران مراجعه کرده که این آمار نسبت به سال گذشته تغییر محسوسی نداشته است.

منبع:فارس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا