سیاسیصفحه اصلی

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خبر داد؛ مصاحبه از ۸۴ کاندیدا برای رسیدن به فهرست نهایی شورای ائتلاف برای شورای شهر

به گزارش شوراآنلاین، امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره آخرین وضعیت لیست ائتلاف برای انتخابات شورای شهر تهران گفت: مصاحبه از ۸۴ کاندیدا در روزهای ۴شنبه و ۵شنبه از ۸ صبح تا ۸ شب انجام شد و از تعداد کل دعوت شده ها ۸۲ نفر در جلسات مصاحبه حاضر شدند.

سخنگوی ائتلاف در ادامه با اشاره به کیفیت جلسات مصاحبه گفت: این جلسات گر چه برای هر کاندیدا فشرده بود، اما در فضایی صمیمی هر کدام به ارائه رزومه خود و انگیزه کاندیداتوری خویش پرداخته و اعضای شورا نیز سوالات و شبهات خود را مطرح می کردند. این فرآیند گرچه کمی سخت بود، اما کاندیداها با رضایت جلسه را ترک می کردند و هیچ حاشیه ای در برگزاری جلسات ایجاد نشد و امیدواریم در این مسیر به شایسته ترین ها رسیده و یکی از بهترین شوراهای شهر را تشکیل دهیم.

وی در ادامه افزود: در مصاحبه با افراد هیچ تفاوتی میان آنها قائل نشدیم و باهمه یکسان برخورد شد و حتی آقایان سروری و چمران نیز مانند بقیه کاندیداها خود را در معرض سوال قرار داده و در فرآیند شرکت کردند.

رسولی در پایان گفت: کاندیداهای شرکت کننده در مصاحبه طبق مصوبه شورا متعهد شدند چنانچه در لیست ائتلاف باشند در لیست دیگری قرار نگیرند و مصوبه “تعهدبه لیست ائتلاف” را امضا کردند. امیدواریم با بررسی دقیق مصاحبه ها وارزیابی ها به زودی به لیست ۲۱ نفره برسیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا