شورای شهرصفحه اصلی

انتقاد عضو شورای شهر تهران از گزارش حناچی

عضو شورای شهر تهران گفت: گزارش بخشی از فعالیت ۴ ساله‌ مدیریت شهری ارائه شد، اما این گزارش شامل همه کار‌ها و فعالیت‌های انجام شده نیست.

به گزارش شوراآنلاین، زهرا صدر اعظم نوری عضو شورای شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار کرد: نمی‌دانم چرا آقای حناچی اینگونه گزارش ارائه داد. شاید شتابی بوده است که اینگونه گزارش دادند، این گزارش بخشی از فعالیت ۴ ساله‌ای بود که در حوزه مدیریت شهری انجام گرفته بود. اما یقینا همه کار‌ها و فعالیت‌های انجام شده نیست و در آن برخی از حوزه‌ها خیلی کمرنگ گزارش شده است در حالی که فعالیت‌های همکاران شما فعالیت‌های قابل تقدیری است.

وی ادامه داد: در این گزارش باید کار‌های ارزشم برجسته شود. در حوزه خدمات شهری کار‌های زیرساختی زیادی انجام شده است که فقط به گوشه‌هایی از آن اشاره شد.

نوری با بیان اینکه یکی از مهمترین اقدامات انجام شده در حوزه خدمات شهری در دوره کرونا مساله پایگاه‌های سلامت بود که تماما در طی کرونا در اختیار وزرات بهداشت قرار گرفت، گفت: در حوزه‌های مقابله با کرونا پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های متعددی تدوین و تنظیم شد که تا پیش از این وجود نداشت و به آن اشاره نشد.

وی ادامه داد: در مساله سامانه‌های شهری اقدامات قوی اجرا شد که به آن‌ها نیز اشاره نشد. شرایط موجودی که در آن قرار گرفتیم طی دو، سه سال اخیر از جمله تحریم و رکود اقتصادی و کرونا نیز باید در گزارش برجسته شود.

نوری در پایان گفت: این گزارش را یک دریافتی اولیه در نظر می‌گیریم و حتما باید یک رفت و برگشت بین کمیسیون‌ها و شهرداری درباره این گزارش صورت گیرد و یک گزارش جامع از اقدامات انجام شده طی این چهار سال تهیه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا