روابط عمومی حلقه ارتباطی شهروندان و مدیریت شهری
شهردار منطقه۸ به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با مدیر و کارکنان اداره روابط عمومی دیدار و از زحمات آنان قدردانی کرد.
به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، شهردار منطقه در این دیدار گفت: «درهمه سازمان هاونهادها مدیران ومسئولان مسئولیت خدماترسانی به مردم را دارند اما این روابط عمومیها هستند که مسئولیت خطیر رساندن دغدغههای مردم را به گوش مسئولان برعهده دارند.»
مسعود رنجبریان افزود:« شهرداریها جزو دستگاههایی اجرایی هستند که هر روز با مراجعه شمار فراوانی از شهروندان مواجه هستند و به همین دلیل روابط عمومی شهرداری باید از نیازهای شهروندان آگاه شود .ضمن اینکه صاحبنظران، کارکرد اصلی روابط عمومی را علاوه بر اطلاعرسانی رویدادها و برنامههای سازمانها، در اعتمادسازی بین شهروندان میدانند و عملکرد مناسب روابط عمومی و انجام برنامههای مدون و علمی برای ارتباط با افکارعمومی برای پاسخ به انتظارات شهروندان اهمیت زیادی دارد.»
شهردار منطقه۸ افزود:«روابط عمومی حلقه ارتباطی میان مدیریت شهری و مخاطبان آن و عموم شهروندان است و با عملکرد مناسب می تواند مردم را به حقوق شهروندی خود آگاه و زمینه را برای حل مسائل و مطالبات مردم مناسب تر و بهتر کند.در واقع باید گفت مهمترین وظیفه روابط عمومی ایجاد اعتماد بین مدیران و شهروندان و معرفی انگیزه ها واهداف شهرداری درراستای ایجاد فضای همیاری و همکاری بین شهروندان و مدیریت شهری است که نتیجه آن استفاده بهینه از ظرفیت های شهر و امکانات و پتانسیل های موجود در داشتن شهری ایمن و استاندارد است که امید است بتوانیم با همراهی شهروندان به آنچه هدف است برسیم .»
مسعود رنجبریان همچنین ضمن تقدیر از زحمات کارکنان روابط عمومی منطقه در حوزه اطلاع رسانی گفت: این روز بهانهای است که به یاد آوریم پیشرفت و توسعه یک جامعه بیش ازهمه در گرو سازوکارهایی چون توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق شهروندان بهمنظور افزایش سطح مشارکت عمومی و پاسخگو بودن است وامید است با تداوم و ادامه این مسیر گام های مؤثری در توسعه منطقه برداریم.