سیاسیصفحه اصلی

سروری:مردم شعارهای انتخاباتی را فراموش نکرده اند/ اصلاح طلبان به جای پاسخگویی طلبکار وضع موجود هستند

پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به خبرهای اختلاف جهانگیری و رئیس‌جمهور در جلسه سران قوا، اظهار کرد: ارزیابی اصلاح‌طلبان از یک سال پیش این بوده که دولت در برنامه‌هایش شکست خورده و مقبولیت و محبوبیت خود را از دست داده است بنابراین جریان اصلاحات باید برای انتخابات پیش‌رو حساب خود را از دولت روحانی جدا کند.

وی افزود: از سوی دیگر اصلاح‌طلبان این را درنظر دارند که جدایی از دولت می‌تواند برای آنها خسارت‌آفرین باشد و ممکن است پست‌ها و جایگاه‌هایی که در اختیار دارند را از دست بدهند؛ بنابراین هم تظاهر به جدایی از دولت می‌کنند و هم به کار خود در پست‌های مدیریتی ادامه می‌دهند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان ماموریت تظاهر به جدایی از دولت را به رسانه‌های خود داده‌اند، گفت: اصلاح‌طلبانی که در بدنه و رئوس دولت حضور دارند، به هیچ وجه چنین موضع‌گیری علیه دولت ندارند و شاید مواضعی مخالف این را هم داشته باشند.

سروری تصریح کرد: رسانه‌های اصلاح‌طلب می‌خواهند افکار عمومی را به این جهت بکشانند که اختلاف عمیقی میان اصلاح‌طلبان و روحانی وجود دارد.

وی رویکرد اصلاح‌طلبان مبنی بر تظاهر به جدایی از دولت برای تحقق اهداف انتخاباتی را آب در هاون کوبیدن عنوان کرد، گفت: مردم هنوز فراموش نکردند که دو، سه سال پیش و در بحبوحه انتخابات ریاست‌جمهوری، اصلاح‌طلبان چه شعارهای پر طمطراق و سنگینی در حمایت از روحانی سر می‌دادند و حتی می‌گفتند عملکرد دولت روحانی بهتر از دولت اصلاحات بوده است.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان گفت: بیشترین سهم در مشکلات امروز مردم متوجه اصلاح‌طلبان است زیرا دولت روحانی با سبد آراء اصلاح‌طلب توانست به پیروزی برسد.

سروری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان می‌خواهند به جای پاسخگویی، طلبکار وضع موجود باشند، خاطرنشان کرد: شانه خالی کردن آنها از بار مسئولیت‌ها مشکلی را حل نمی‌کند و امروز مردم از جریان اصلاحات توقع دارند که پاسخگو باشند.

وی مسئول اصلی کارهای اجرایی در دولت را معاون اول رئیس‌جمهور دانست و گفت: وظیفه هماهنگ کردن کارهای وزرا با معاون اول است چراکه آنها اصلاً نمی‌توانند با روحانی جلسه بگذارند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان گفت: عمده مشکلات امروز مردم از اقدامات و عملکرد جهانگیری نشأت می‌گیرد. جهانگیری از نظر اجرایی نفر اول دولت محسوب می‌شود بنابراین نمی‌تواند آشفتگی‌های موجود را به دیگران ارتباط دهد و نقش خود را در نابسامانی‌های اقتصادی کتمان کند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا