مدیریت شهری

پیام مجتبی شکری شهردار منطقه ۱۳ تهران به مناسبت روز شوراها

هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند. پیامبر اکرم(ص)

نهم اردیبهشت سالروز رویدادی بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، که بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

نهاد شورا که شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلامی دارد در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم ، عینیت بخشید و به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، دوچندان گردید.

در آمدن خورشید فروزان شوراها از بلندای قله های عمران و آبادانی شهر و روستا قانون پویا و متمدنی بود که در کشور عزیزمان اجرایی شد و بارقه امید را در دل مردم روشن و منور ساخت، زیرا در پرتو این قانون است که سرنوشت مردم به دست خودشان رقم میخورد.

بدینوسیله سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی شهر را به همه شهروندان محترم به ویژه خدمتگزاران صدیق شورای اسلامی شهر تهران و اعضا محترم شورایاری تبریک  عرض نموده بر خود وظیفه میدانم از پیگیری ، تلاش ، مساعدت و راهنمائی های ارزنده این عزیزان در پیشبرد اهداف شهر و شهرداری تهران که یقیناً حاصل همدلی و همکاری مضاعف بین اعضای شورای اسلامی شهر بوده است تقدیر و تشکر نمایم. امیدوارم ما را در آرزوی خویش که همانا ساختن فردائی زیباتر و بهتر است سهیم بدانید.

مجتبی شکری
شهردار منطقه۱۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا