مدیریت شهری

لزوم رسیدگی فوری به رفع نواقص بوستان ها

به گزارش پایگاه خبری شورا آنلاین  نصراله آبادیان شهردار منطقه ۱۱ از اجرای طرح "بوستان محله من" در بوستان های سطح منطقه خبر داد و گفت: طرح رسیدگی به پیام های فوریتی بوستان های محله ای، منطقه ای، فرا منطقه ای و جنگلی توسط سامانه ۱۳۷ تا ۲۰ شهریور ادامه می یابد.

شهردار منطقه ۱۱به بیان اهمیت مشارکت شهروندان در اداره امور شهر به بیان خدمات سامانه ۱۳۷ در این ارتباط پرداخت و افزود: شهروندان می توانند موضوعات و مشکلات مرتبط با مدیریت شهری را از این سامانه ۱۳۷ با مسئولین شهر مطرح کنند تا در کوتاه هترین زمان برای رفع آن ها اقدام شود.

به گفته آبادیان ؛ طرح " بوستان محله من " نیز به منظور رسیدگی موضوعی به مشکلات بوستان ها برنامه ریزی شده است و با توجه به اهمیت آموزش شهروندان در خصوص خدمات قابل ارائه ؛آموزش چهره به چهره همه روزه  ساعت ۱۷ در بوستان رازی انجام خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۱ خاطر نشان کرد: این اقدام که در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر در بوستان های سطح منطقه و رفع نواقص و کمبودهای موجود انجام می شود ؛ رسیدگی به پیام های شهروندان را در اولویت قرار داده است.

وی ادامه داد: در این طرح شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ مشکلات و نواقص وضعیت سیستم روشنایی بوستان ها ، سرویس های بهداشتی ، زمین بازی کودکان و وسایل بدنسازی ، آبخوری ها ، موانع فیزیکی ،فضای سبز و نظافت ، آبنماها ،برکه و دریاچه ها ، مبلمان پارکی شامل صندلی ها،سطل های زباله و آلاچیق های بوستان های سطح منطقه را مطرح کنند.

به گفته آبادیان اجرای این طرح تا ۲۰ شهریور ماه ادامه دارد و سامانه ۱۳۷ منطقه ۱۱ نسبت به ثبت درخواست های شهروندان و پیگیری رفع نواقص بوستان ها اقدام می کند.

محدوده شهرداری منطقه ۱۱ تهران ۳۱ بوستان به مساحت ۶۰۳۳۵۱متر مربع در اختیار دارد که با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه و قرار گیری در هسته مرکزی شهر تهران حائز اهمیت هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا