اجتماعی و فرهنگی

اعمال افزایش یک گروه در احکام بازنشستگان در حال انجام است/پرداخت معوقات بخشنامه جدید در خصوص ایثارگران و بازنشستگان باحقوق اردیبهشت وخرداد

مدیر عامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران از افزایش یک گروه به بازنشستگان قبل از سال ۹۶ وضرایب ایثارگران،جانبازان وآزادگان و اعمال افزایش سنواتی حقوق دراحکام بازنشستگان خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، سید مهدی نادمی، مدیر عامل سازمان بازنشستگی با اشاره به ابلاغ بخشنامه افزایش یک گروه به بازنشستگان قبل از سال ۹۶ و نیز افزایش ضرایب ایثارگران،آزادگان وجانبازان معزز دفاع مقدس و دستورالعمل اجرایی بخشنامه مذکور و همچنین افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان معادل ۲۵ درصد،گفت: همکاران ما در معاونت بازنشستگی محاسبات فاز نخست یعنی افزایش یک گروه به بازنشستگان قبل از سال ۹۶ و افزایش ضرایب ایثارگران،جانبازان و آزادگان معزز را آغاز کرده اند.

وی در همین راستا ادامه داد:پس از پایان محاسبات،ابتدا احکام جدید صادر و مجددا افزایش سالانه حقوق معادل ۲۵ درصد محاسبه و احکام دوباره صادرخواهند شد.

نادمی با بیان اینکه برای هردواقدام نیازمند زمان مناسب جهت بررسی دقیق هستیم،گفت: حقوق فروردین ماه بازنشستگان به صورت علی الحساب معادل حقوق اسفند ماه ۹۹ واریز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در خصوص افزایش یک گروه به بازنشستگان قبل از سال ۹۶ نیز اظهار داشت: افزایش یک گروه به بازنشستگان قبل از سال ۹۶ و ضرایب به بازنشستگان آزاده،جانباز و ایثارگر از اول مهرماه ۹۹ محاسبه ومعوقات(۶ ماهه دوم سال ۹۹)باحقوق اردیبهشت وخرداد ماه پرداخت خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا