مدیریت شهری

معاون فنی عمرانی شهرداری منطقه ۴ خبر داد: اجرای بیش از ۲۰ پروژه اولویت دار و کوچک مقیاس در محلات

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۴ تهران از آغاز عملیات اجرایی ۲۳پروژه اولویت دار و کوچک مقیاس توسعه محلات، تا نیمه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران ” مهدی پورشاسب” ضمن تشریح روند پیشرفت پروژه های کوچک مقیاس محلی افزود: به منظور جلب مشارکت شهروندان در برنامه ریزی و مناسب سازی فضاهای شهری، ۳۶ پروژه کوچک مقیاس و محله محور به همکاری شورایاران محلات در سال ۱۳۹۹ شناسایی و در دستور کار این معاونت قرار گرفت.

او با بیان آنکه عملیات اجرایی بخشی از این پروژه های کوچک مقیاس محلی در سطح منطقه ۴ به اتمام رسیده است، گفت: از این تعداد ۱۳ پروژه عمرانی تعویض کفپوش زمین بازی ، معابر ، تعویض زمین چمن بوستان ها، احداث و مرمت سرویس بهداشتی، بهسازی پیاده رو و ایجاد مسیر دوچرخه درخیابان هلیسایی و ترمیم فنس و نصب چمن مصنوعی در زمین ورزشی، آسفالت خیابان شهید ربیعی و … به سرعت انجام شد و تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری رسید.

معاون فنی و عمرانی منطقه ۴ خواسته مردم را برای اجرای پروژه‌های محلی در اولویت دانست و اضافه کرد: مدیریت شهری در نظر دارد با اجرای پروژه‌های خرد محلی آرامش، امنیت و جلب رضایت مردم را در محل سکونتشان فراهم کند.

معاون فنی وعمرانی منطقه۴ در ادامه از تکمیل ۲۳ پروژه عمرانی در نیمه اول سال جاری خبر داد و گفت: احداث کلینیک تخصصی باغ پرندگان، اجرای عملیات اسکان کارگری مجموعه بوستان جنگلی لویزان و جعفرپناه ، احداث مخازن ۱۰۰۰ متر مکعبی درچند نقطه به همراه دیگر پروژه های اولویت دار محلی تا شهریور ماه ۱۴۰۰ به پایان خواهند رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا