اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

شهرداری تهران واکسن کرونا وارد می کند؟

گفتگوها و رایزنی های لازم با مجموعه مدیران ارشد شهرداری تهران در حال انجام است تا در صورت موافقت و ابلاغ شورای شهر و ستاد شهرداری تهران، شرکت شهر سالم شهرداری نسبت به خرید و واردات واکسن کرونا برای واکسیناسیون مجموعه شهرداری تهران اقدام کند.

به گزارش شوراآنلاین، حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران درباره چگونگی و امکان واردات واکسن کرونا توسط این شرکت برای مجموعه شهرداری با توجه به اجازه دولت به بخش خصوصی برای واردات واکسن گفت: گفتگوهایی را با مجموعه مدیران ارشد شهرداری تهران درباره واردات واکسن کرونا انجام دادیم و اگر با سیاست های شورای شهر و مجموعه شهرداری این اتفاق به ما تکلیف شود آمادگی داریم تا در جهت تامین واکسن های مورد نیاز به ویژه برای همکارانمان در شهرداری تهران و بازنشستگان اقدام کنیم.

او افزود: باید در مجموعه شورای شهر تهران و کمیسیون مربوطه این مساله مطرح و پس از آن از طرف ستاد شهرداری تهران به شرکت شهر سالم ابلاغ شود تا بتوانیم واردات را انجام دهیم. البته به صورت همزمان در حال انجام رایزنی هایی هستیم تا مجوزهای لازم را اخذ کنیم و در جهت تامین سلامت همکاران از کارگران گرفته تا مجموعه های ستادی، شهرداری های مناطق، سازمان ها، شرکت ها و بازنشستگان اقدامات لازم را انجام دهیم.

به گفته مدیرعامل شرکت شهر سالم، این شرکت به صورت رسمی از وزارت بهداشت درخواست کرد تا وضعیت پاکبانان مجموعه شهرداری و تطهیرکنندگان بهشت زهرا در اولویت دریافت واکسن قرار بگیرند و ادامه پیگیری این مساله از طریق سازمان مدیریت پسماند انجام می شود.

چوبینه درباره آخرین وضعیت مراجعین به درمانگاههای شهر سالم با توجه به آغاز پیک چهارم بیماری کرونا یادآور شد: با توجه به تست های مثبتی که اخیرا مشاهده شده و تعدادی از همکاران در مجموعه شهرداری تهران درگیر این ویروس شدند، آمار مراجعات بیماران کرونایی به درمانگاه های شرکت شهر سالم هر روز بیشتر می شود و آمار مراجعان بیماران کرونایی به درمانگاه ها تقریبا دو تا سه برابر نسبت به وضعیت قبل از عید نوروزبا افزایش مواجه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا