اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

بهشت چشم انتظار متخصصان با تجربه؛ کرسی شورا کلاس درس نیست

به گزارش شوراآنلاین، با داغ شدن تنور انتخابات شوراها و بیرون آمدن لیست کاندیداهای ثبت نامی شورای ششم، گمانه زنی های زیادی در خصوص لیست های ۲۱ نفره جناح ها و گروه های سیاسی مختلف مطرح می شود.

در این بین کاندیداهای جوانی که بیشتر به پشتوانه اسم و رسم و جایگاه سیاسی پدران شان وارد گود انتخابات شده اند و بعضا هیچ سابقه مدیریتی در کارنامه شان دیده نمی شود، نام خودشان را بر سر زبان ها انداخته اند تا انتخابات شورای ششم شهر تهران را به نوعی تحت الشعاع حضور آقازاده ها قرار بدهند.

قطعا در عرصه مدیریتی هم باید به استقبال جوانگرایی رفت اما نباید فراموش کرد که کرسی های سرنوشت ساز شورای شهر تهران که مصوباتش سرنوشت میلیون ها تهرانی و حتی نسل های بعدی آن ها را رقم می زند، جای کسب تجربه نیست.

کلان شهر تهران که حال و روز چندان خوشی در آغاز قرن جدید ندارد و با انوع و اقسام مشکلات در حوزه های مختلف شهری دست و پنجه نرم می کند، نیازمند حضور مدیرانی است که به پشتوانه تجربیات و توانمندی شان برای باز کردن گره های تهران آستین بالا بزنند.

باید اعتراف کرد که کرسی شورای شهر تهران تشنه دانش، تخصص و تجربه درس پس داده هاست و نه کلاس درسی برای نام و نشان هایی که می خواهند یک شب ره صدساله بروند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا