اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

حناچی خبر داد؛ بیمه خانواده‌های متوفیان کرونای تاکسیران پایتخت برقرار می‌شود

شهردارتهران از برقراری بیمه برای خانواده‌های متوفیان کرونای تاکسیران پایتخت خبرداد وگفت: همچنین ۱۵ هزار نفر از تاکسیرانان تهران در مرحله نخست بیمه خواهند شد.

به گزارش شوراآنلاین، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم تجلیل و نکوداشت از تلاش‌های تاکسیرانان تهران و تکریم از خانواده‌های مدافعان خدمت در دوره شیوع کرونا در حوزه تاکسیرانی گفت: سال گذشته در همین روز‌ها ما اوج شرایط پاندمی کرونا را پشت سرگذاشتیم و تقریبا در جایی سراغ نداشتیم که سیستم حمل ونقل تعطیل شده باشد چراکه همان کسانی که در همان شرایط خدمات ارایه میکردند با همین روش‌های حمل ونقل مترو، اتوبوس و تاکسی مشغول ارایه خدمت بودند.

وی افزود: باتوجه به شیوع پاندمی کرونا علیرغم اقداماتی که در طول یکسال گذشته تاکنون صورت گرفت، کسانی که مشغول خدمت رسانی با تاکسی بودند؛ طبیعتا بیشتر در معرض ابتلا بودند و میزان فوت افرادی که به این بیماری منحوس مبتلا شدند در بین تاکسیرانان؛ از تعداد آمار فوتی‌های حوزه خدمات شهری نیز در شهرداری تهران بالاتر بود.

حناچی گفت: مایاد وخاطرات این عزیزان را در شهرداری تهران را گرامی میداریم و موضوع بیمه را پیگیر هستیم.

شهردارتهران خاطرنشان ساخت: به یک توافق ۱۵ هزارنفری اولیه رسیدیم و قرارشده تا از نفراتی که بیمه نیستند در سری اول این لیست قرارداشته باشند و از بین مرحومین تاکسیران نیز، یکی از افراد درجه یک این عزیزان «مدافع خدمت» در لیست بیمه قراربگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا