شورای شهر

در نشست پایانی سال شهردار منطقه۱۴ با شورایاران مطرح شد؛ اتمام پروژه های اولویت دار در مقیاس محلی

در آستانه سال جدید شهردار منطقه ۱۴ با شورایاران در نشستی صمیمانه به اجرای برنامه های آینده مدیریت شهری برای محله ها با همیاری و همدلی شورایاران تاکید شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، حسین حاجی قربانی رابط شورایارای های منطقه ضمن تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و سال جدید، ازتلاش شورایاران برای شناسایی نقاط ضعف و قوت محله ها و ارتباط صمیمانه تر با شهروندان دارالمومنین برای پیگیری مطالبات آنها خبرداد.

کامبیز مصطفی پور شهردار منطقه در این نشست، با بیان اینکه در کنار پروژه های شهری مبتنی بر تخصص و اداری بخشی از پروژه ها نیز با مشارکت و همدلی مردمی نتیجه بخش خواهد بود ، شورایاران و همیاری شان با مدیریت شهری به عنوان منتخبین مردم را از این منظر حائز اهمیت دانست.

شهردار منطقه ۱۴ در ادامه از اتمام تمام پروژه های الویت دار در مقیاس محلی خبرداد.

به گفته وی افتتاح ایستگاه مترو چهل تن دولاب به عنوان پروژه ای که در دل محله شکل گرفته و دو ایستگاه دیگر منطقه و ایستگاه آهنگ که تا پیش از ایام نوروز افتتاح خواهدشد، دسترسی شهروندان به حمل و نقل عمومی را تسریع و تسهیل می بخشد.

شهردار منطقه ۱۴با اشاره به بازگشایی محور کندرو پیروزی و توسعه فضای سبز محدوده و ساماندهی و مناسب سازی معابر پیش از سال جدید ، از نوسازی بافت فرسوده ، افزایش ایستگاه آتش نشانی، افزایش میادین تره بار، تعیین تکلیف خیابان قره یاضی و باغ رئیسی به عنوان برنامه های عملیاتی در منطقه نام برد و تصریح کرد: همه پروژه های توسعه محلی منطقه در مراحل پایانی است و پروژه های جدید نیز در سال آتی با تایید و نظر شورایاران تصویب و اجرایی می شود.

مصطفی پور در پایان خاطرنشان کرد: برای زیست پذیرتر شدن منطقه در سال جدید، رصد محله به محله توسط تیم نظارتی برای اجرای پروژه های انجام می شود ، با همدلی و همراهی شورایاران نیز طرح ها و برنامه های پیش رو با شتاب و قدرت بیشتر برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان دارالمومنین اجرایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا