شورای شهرصفحه اصلی

محسن هاشمی تذکر داد: ضرورت تقویت آراستگی مبلمان شهری در آستانه نوروز

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به درخواست ستاد ملی کرونا مبنی بر جلوگیری از سفرهای نوروزی گفت: با توجه به توصیه اکید مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا به مردم برای جلوگیری از سفر نوروزی، مردم در تهران هستند و باید در شهرها، بوستان ها و فضای سبز به گونه ای آماده باشند که زمینه حضور و استفاده شهروندان از پارکها، رود دره‌ها و بوستانهای تهران با رعایت ضوابط وپروتکل‌های ایمنی تسهیل شود.

به گزارش شوراآنلاین، محسن هاشمی در جریان جلسه دویست و هشتادم شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت:  در آستانه فرارسیدن ماه شعبان قرار داریم، ماه شعبان ماه منسوب به پیامبر اکرم (ص)، ماه شادی اهل بیت است که امسال این ماه با فرارسیدن بهار و روزهای نشاط و شادابی در فرهنگ سنتی ایرانیان، مصادف گردیده است.

او در ادامه در تذکری به حوزه خدمات عمومی گفت: فعالیتهای مرتبط به نظافت شهر، آراستگی مبلمان شهری و ضدعفونی کردن فضاهای عمومی در ایام پایانی سال باید تقویت شود تا تهران آماده استقبال از نوروز گردد.

هاشمی ادامه داد: همچنین با توجه به توصیه اکید مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا به مردم برای جلوگیری از سفر نوروزی، مردم در تهران هستند و باید بتوانند از امکانات تهران استفاده کنند و باید در شهرها، بوستان ها و فضای سبز به گونه ای آماده باشند که زمینه حضور و استفاده شهروندان از پارکها، رود دره‌ها و بوستانهای تهران با رعایت ضوابط وپروتکل‌های ایمنی تسهیل شود تا شاهد حضور سالم شهروندان در طبیعت باشیم.

رئیس شورای شهر تهران در ادامه با اشاره به رونمایی از قطار ملی مترو گفت: از شهردار تهران و تیم ایشان به دلیل رونمایی از قطار ملی تشکر می کنم لازم است سیاست داخلی کردن قطار دنبال و منجر به تولید قطار در داخل کشور  شود. امیدواریم این سیاست به کارخانه برود و شاهد  تولید قطار ملی در کشور باشیم.

هاشمی افزود:امیدواریم با توجه به اینکه ایستگاه ها در حال افتتاح است دولت به وظیفه خود در تامین تجهیزات مترو عمل کند چرا که در صورت عدم تامین تجهیزات عملا از این افتتاح ها استفاده نمی شود و عدم نفع استفاده نکردن از این ایستگاه ها بسیار بالا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا