مدیریت شهری

همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع)؛ وداع شهروندان دارالمومنین با دوشهید گمنام ومدافع حرم

مراسم تشییع پیکر و خاکسپاری دوشهید گمنام و مدافع حرم در سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) با ادای احترام مسئولان و شهروندان در دارالمومنین تهران برگزار شد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، پیکر پاک شهید پاسدار«مهران خالدی» صبح امروز در منطقه ۱۴با حضور شهردار منطقه، فرماندهان نظامی، مدیران شهری، خانواده شهدا و جمعی از مردم متدین دارالمومنین از محله چهارصد دستگاه تشییع و در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

کامبیز مصطفی پور شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه مردم دارالمومنین با شرکت در این مراسم بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کردند، یاداورشد: راه شهدای دفاع مقدس، مدافعین حرم برای ارتقای نظام مقدس جمهوری در ابعاد امنیتی، اقتصادی و فرهنگی ادامه دارد.

همزمان با تشییع پیکر شهید مدافع حرم، پیکر شهید گمنام منطقه نیز از محل ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران تشییع و در محوطه ستاد فرماندهی در ناحیه۶منطقه آرام گرفت.

شهردار منطقه۱۴ خاکسپاری شهدای گمنام در منطقه را مایه افتخار و عزت دانست و گفت: شهدا انسان‌های بزرگی بودند که باید از روح بلندشان برای تجدید میثاق با آرمان‌های اسلام و انقلاب مدد بگیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا