مدیریت شهری

شهردار منطقه ۱۹ بیان کرد: تشدید نظارت ها و اخطار به واحدهای صنفی آلاینده در روزهای پایانی سال

شهردار منطقه ۱۹ از افزایش بازدیدهای میدانی و اخطار به واحدهای صنفی مشمول رأی بند ۲۰ بویژه در محدوده خلازیر، طی روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی شهردار منطقه با اشاره به شناسایی و تشکیل پرونده برای مالکان واحدهای صنفی مشمول رأی بند ۲۰ گفت: در همین راستا ضمن بازدیدهای میدانی از واحدهای صنفی آلاینده، اخطارهای لازم برای رفع مزاحمت به آن ها ارائه و در صورت عدم توجه به اخطارها از فعالیت این واحدها جلوگیری خواهد شد.

او با بیان اینکه اغلب این واحدها در زمینه خدمات خودرویی فعال هستند بیان کرد: ایجاد مزاحمت و آلودگی های زیست محیطی از جمله علت های تشکیل پرونده بند ۲۰ برای واحدهای صنفی محسوب می شود.

توکلی در ادامه به انجام بازدیدهای مستمر از روزبازارهای منطقه اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر ۶ روزبازار در این منطقه مشروط به رعایت نکات ایمنی و پروتکل های بهداشتی فعال هستند که با توجه به افزایش تردد در آن ها طی روزهای پایانی سال، به شکل مستمر کنترل شده و درصورت نیاز تذکرات مورد نیاز به فروشندگان فعال در این روزبازارها داده می شود.

شهردار منطقه همچنین از کنترل کیوسک های مطبوعاتی محدوده منطقه خبر داد و افزود: با توجه به فعالیت ۲۰ کیوسک مطبوعاتی در منطقه اخطارهای لازم به متصدیان آن ها درخصوص جمع آوری سد معبر و زواید فیزیکی، عدم فروش دخانیات، جمع آوری بنرهای تبلیغاتی، شستشو و رنگ آمیزی و نیز رسیدگی به وضعیت ظاهری کیوسک داده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا