مدیریت شهری

استقبال شهروندان از بازارهای جدید میوه و تره بار؛ راد: عرضه انواع محصولات در میادین بعد از کرونا ۲۵ درصد افزایش یافت

۸ بازار جدید میوه و تره بار در روز اول افتتاح، پذیرای بالغ بر ۱۰ هزار نفر از شهروندان بودند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ این استقبالِ دور از انتظار در روز نخست بهره‌برداری از بازارهای جدید میوه و تره بار، نشان‌دهنده نیاز محلات میزبان بازارها و مطالبه اهالی این محله‌ها است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از گشایش‌های تازه در توسعه بازارهای میوه و تره بار خبر داد و گفت: ۱۱ بازار جدید تا فروردین ۹۹ به بازارهای موجود میوه و تره بار اضافه می‌شود، ضمن اینکه مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تعداد بازارهای میوه و تره بار در سال آینده به ۲۷۰ مرکز افزایش خواهد یافت.

سید سعید راد با اعلام اینکه عرضه فرآورده‌های کشاورزی و سایر محصولات مورد نیاز شهروندان در میادین میوه و تره بار تا قبل از ورود کرونا روزانه بالغ بر ۴ هزار تُن بوده، افزود: این میزان با ۲۵ درصد افزایش، در حال حاضر به بیش از ۵ هزار تُن در روز افزایش یافته است.

گفتنی است، ۸ بازار جدید میوه و تره بار روز گذشته از سوی شهردار تهران به صورت مجازی، رسماً افتتاح و هر ۸ بازار با استقبال قابل توجه شهروندان روبه‌رو شدند که بیشترین مراجعه در بازار میوه و تره بار شهرک قدس به ثبت رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا