مدیریت شهری

همزمان با فصل زمستان؛ خط کشی های عابر پیاده منطقه ۴ رفع لغزندگی می شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از رسیدگی و اصلاح لغزندگی خط کشی های عابر پیاده در سطح منطقه خبر داد و گفت: همزمان با فصل زمستان و بارش باران و برف خط کشی های عابر پیاده در سطح منطقه مناسب سازی می شود.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “حمیدرضا فرخی” در این باره گفت: همزمان با فصل سرد سال و بارش های احتمالی باران و برف و به منظور کاهش تصادفات احتمالی در سطح معابر و افزایش ایمنی تردد عابران پیاده خط کشی های عابر پیاده در سطح محلات بیست گانه این منطقه بازدید و مناسب سازی می شود.

او افزود: اصلاح محل خط کشی های عابر پیاده در سطح معابر از فصل پاییز آغاز شده و تاکنون قسمت عمده این عملیات به پایان رسیده است.

فرخی در ادامه عنوان کرد: در این علمیات خط کشی ها با تراش قسمت میانی خط ها ایمن سازی شد. تراش خط کشی های عابر پیاده در سه فاز شامل نقاط پیش بینی شده پرسرعت خودروها، تقاطع و شریان های اصلی و معابر درجه سه اجرا شده و تاکنون سهم به سزایی از این عملیات به پایان رسیده است.

او در پایان با اشاره به تامین آسایش و امنیت شهروندان به عنوان اولویت مدیریت شهری گفت: با توجه به ضرورت امنیت تردد شهروندان در معابر به خصوص در طول شب، خط کشی های عابر پیاده در سطح منطقه به صورت مداوم بررسی و رفع نقص خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا