مدیریت شهری

شهردار ناحیه ۲ منطقه شش: نیروهای همه نواحی شش‌گانه منطقه ۶ در نگهداشت مسیرهای مراسم ۲۲ بهمن پای کار بودند

به گزارش شوراآنلاین،رضا شیرزادیان شهردار ناحیه ۲ منطقه ۶ تهران درباره تدابیر خاص برگزاری مراسم بزرگداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن ماه امسال با توجه به شرایط کرونا، گفت: هر چند امسال شیوه برگزاری مراسم با سال‌های گذشته متفاوت بود اما طبق معمول، شهرداری تهران در صف اول برای اجرای مراسم بود و هماهنگی خوبی بین مدیریت شهری، پلیس، بسیج و سپاه برای برگزاری مراسم برقرار بود.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از مسیرهای برگزاری مراسم در محدوده منطقه ۶ قرار دارد، افزود: از خیابان مفتح تقاطع خیابان انقلاب تا تقاطع نواب و از چهارراه ولیعصر تا چهارراه نواب در مسیر حضور خودرویی و موتوری راهپیمایان قرار داشت و خیابان کارگر، محورهای انقلاب و آزادی و معابر منشعب برای این مناسبت آماده‌سازی شده بودند.

شیرزادیان ادامه داد: عملیات نگهداشت، نظافت و پاکسازی کامل مسیرهای برگزاری مراسم در قبل و بعد از مراسم، طبق دستور معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و شهردار منطقه ۶ و با نظارت میدانی معاونت امور شهری، توسط نیروهای نواحی شش گانه شهرداری منطقه شش تهران انجام شد.

وی همچنین به برپایی غرفه‌هایی توسط سرای محلات، بسیج و اداره امور ایثارگران شهرداری منطقه ۶ تهران در مسیر برگزاری مراسم اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا