مدیریت شهری

شهردار منطقه ۸: هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود، کم است

همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، مسعود رنجبران شهردار منطقه۸ به همراه نبی زاده مدیر کل امور ایثارگان شهرداری تهران و جلالی رییس بنیاد شهید منطقه با خانواده معظم شهیده طیبه خواجه و شهید حسین طالبی از شهیدان دوران انقلاب دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸ ، مسعود رنجبران شهردار منطقه ضمن تجلیل از صبر و شکیبایی خانواده های معظم شهدا به خصوص مادران شهدا گفت: مادران شهدا نیزهمچون خود شهدا، الگوهای شاخص زندگی ما هستند چون آنها با یک مدل تربیتی برگرفته ازمکتب اهل بیت(ع) وعاشورا فرزندانی را تربیت کردند که شهادت را برای خود برگزیدند.

رنجبریان افزود: خانواده شهدا و ایثارگران نقش اساسی و سازنده ای در حفظ نظام و انقلاب اسلامی داشته و دارند و برای به ثمر نشستن این انقلاب مادران و پدران شهدا فرزندان خود را تقدیم کردند و این در حالیست که در برابراین ایثار و ازخودگذشتگی هرگز توقعی از ما نداشته اند.

وی در ادامه افزود: هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگران تلاش شود کم است، و خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا از جان خویش خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

نبی زاده مدیر کل امور ایثارگان شهرداری تهران نیز گفت: امروز همه کسانی که دراین مملکت با آسایش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی جانفشانی کردند.

جلالی رییس بنیاد شهید منطقه نیز افزود: مادران شهدا سرمایه های باارزش فرهنگ ایثار و شهادت و نعمت‌ های گرانبهایی هستند که حق زیادی بر گردن نسل دیروز و امروز دارند .حضور این‌مادران برکت است و امروز جامعه اسلامی به برکت وجود پدران و مادران شهدا رنگ و بویی الهی دارد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا