اجتماعی و فرهنگیصفحه اصلی

سند بخشی از میدان آزادی، به نام شهرداری تهران صادر شد

به گزارش شوراآنلاین و به نقل از روابط عمومی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و دومین فجر پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سند بخشی از میدان آزادی به نام شهرداری تهران صادر شد.

محمد نادر محمد زاده مدیر عامل سازمان املاک و مستغلات ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و دومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران از صدور سند بخشی از میدان آزادی خبر داد.

محمد زاده گفت: برای اولین بار در کشور است که برای یک میدان سند تک برگی صادر شده است.

وی افزود: میدان آزادی در محدوده منطقه ۹ شهرداری تهران در پلاک ثبتی ۲۳۹۵ اصلی واقع شده که معروف به اراضی طرشت است

او گفت: با هماهنگی های انجام شده جهت حفظ و صیانت‌ از اموال شهرداری تهران و حفظ حقوق بیت المال کارگروهی با حضور سازمان املاک و مستغلات، اداره کل ثبت استان تهران، اداره کل راه و شهر سازی، وزارت اطلاعات، سازمان محیط زیست روسای ادارات ثبت شهرآرا، زیبا دشت و رودکی به ریاست بازپرس ویژه شورای حفظ حقوق بیت المال تشکیل شده است که از دست اورد های این کارگروه صدور اسنادی چون بخشی از اتوبان شهید همت و میدان آزادی برای اولین بار در کشور است.

محمد زاده گفت: اراضی طرشت جزو آن دسته از املاک می باشدکه موردتوجه سود جویان بوده و هر ساله مبالغی را با عناوین مختلف از شهرداری تهران برداشت میکردند که با صدور این اسناد این املاک تثبیت و جلوی سو استفاده احتمالی افراد سودجو دربرداشت های غیر قانونی از شهرداری تهران گرفته خواهد ش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا